Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در این آشفته بازار نمی‌توانیم برنامه‌ای برای نقل و انتقالات داشته باشیم و عاجزانه از نهادهای نظارتی می‌خواهیم ورود کنند.

امیر عطابخش روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، در رابطه با ادامه همکاری با مجتبی حسینی برای لیگ بیست و دوم اظهار داشت: حسینی با پیکان قرارداد داشت و ما تنها حمایت‌مان را از او اعلام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصل قبل از نظر بودجه شرایط خوبی نداشتیم اما با تلاش مجتبی حسینی، کادر فنی و بازیکنان توانستیم رتبه تک رقمی در جدول کسب کنیم که این اتفاق خیلی خوبی برای ما بود. همه بازیکنان ما قرارداد دارند و تلاش می‌کنیم با حفظ شاکله تیم و اضافه کردن تنها سه چهار بازیکن با تجربه، تیم را به خوبی برای فصل بعد آماده کنیم.

مدیرعامل پیکان در رابطه با برنامه‌های پیش‌فصل تیم فوتبال این باشگاه تصریح کرد: با مجتبی حسینی نشستی برگزار کردیم و مباحثی در مورد برگزاری اردو و همچنین جذب بازیکن داشتیم که فهرست او را گرفتیم.

عطابخش با اشاره به برنامه پیکان برای نقل و انتقالات تاکید کرد: هیچ برنامه‌ای برای آشفته بازار نقل و انتقالات نداریم چرا که شرایط اصلا خوب نیست.

وی تاکید کرد:‌ در ورزش شرکت‌های مختلف براساس وظیفه‌ها و مسوولیت‌های اجتماعی که دارند، می‌آیند و در ورزش هزینه می‌کنند. با این حال یکی دو تیم خصوصی هستند که باید دست آنها را گرفت و از آنها تشکر کرد. از طرفی سایر باشگاه‌ها به نحوی دولتی هستند. تیم‌هایی که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان، وزارت صنعت معدن و تجارت و وزارت کار هستند. این یعنی به هر نحوی از بیت و المال ارتزاق می‌کنند. چطور می‌شود چنین هزینه‌کردی در فوتبال داشته باشند؟!

مدیرعامل پیکان گفت: برای مثال کارگر ما ریالی پول می‌گیرد آن وقت همان شرکت می‌آید چند میلیارد به بازیکن پول می‌دهد. عاجزانه خواهش می‌کنم. التماس می‌کنم که نهادهای نظارتی ورود کنند و جلوی این فاجعه را بگیرند. چرا که این شرایط اصلا خوب نیست.

عطابخش تاکید کرد: چطور یک بازیکنی که فصل قبل قراردادش ۵ میلیارد بوده ۱۸ میلیارد می‌بندد؟ چطور بازیکنی که قراردادش ۲ میلیارد بوده یکباره می‌شود ۱۸ میلیارد؟ واقعا این درست نیست. برخی تیم‌ها صنعتی هستند. ما هم صنعتی هستیم و زیر نظر وزارت صمت. به خدا بودجه سال قبل ما متشکل از کادر فنی، بازیکنان و تمام خرج تیم در طول فصل ۱۸ میلیارد بود. در این شرایط ما رتبه تک رقمی کسب کردیم.

وی با اشاره به اینکه پیکان یک باشگاه بازیکن‌ساز است، گفت: باشگاه ما بازیکن‌ساز است. ما یک جوان را ساختیم و به سطح اول فوتبال ایران رساندیم. به این بازیکن در اوج جوانی رقم‌های چند میلیاردی پیشنهاد می‌دهند. آن بازیکن با ما قرارداد هم داشته باشد و بماند هم دیگر برای ما بازیکن نمی‌شود. واقعا از یک جا باید جلوی این فاجعه را گرفت.

مدیرعامل پیکان تاکید کرد: روی صحبت من با مدیران باشگاه‌ها است. عاجزانه می‌خواهم با رقم‌های چند میلیاردی این بازیکنان را نگیرید. مطمئن باشید آنها را تیم‌های خارجی دیگر با این مبلغ ها نمی‌خواهند. ما برای یکبار باید با هم متحد باشیم تا به نفع فوتبال کاری انجام دهیم. ما مدیران تنها مجمع به مجمع شاید همدیگر را می‌بینیم. بیایید یک اِن.‌جی‌.او تشکیل داده و با هم برای بهتر شدن شرایط فوتبال تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط پیکان از رقابت به شدت عقب می‌ماند، تاکید کرد: چه کاری از دست من برمی‌آید؟ من باید پاسخگوی کارگران ایران‌خودرو هم باشم. ما در این آشفته بازار نقل و انتقالات نمی‌توانیم کاری کنیم.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سید مجتبی حسینی ، وزارت صنعت معدن و تجارت ، تیم فوتبال پیکان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سید مجتبی حسینی وزارت صنعت معدن و تجارت تیم فوتبال پیکان مدیرعامل پیکان نقل و انتقالات مجتبی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیک موتوری برقی در راه بازار تهران

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ تهران گفت: طبق مصوبه شورای ترافیک شهر تهران ورود هرگونه وسیله موتوری با سوخت فسیلی به داخل محدوده بازار ممنوع است و به موتورسواران مجوز یا کارت ورود به محدوده داده می‌شود و موتور‌های بدون مجوز ضبط و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

زینب عبادی افزود: طبق این مصوبه باید به منظور تشویق شهروندان به استفاده از موتور‌های برقی، تسهیلات ویژه‌ای برای این افراد مانند ورود به محدوده بازار بدون مجوز در نظر گرفته شود.

معاون شهردار منطقه ۱۲ گفت: براین اساس، استفاده از پیک موتوری برقی به جای موتور‌های فسیلی برای جابه جایی بار اصناف در محدوه بازار در نظر گرفته شده است که به زودی این طرح اجرایی خواهد شد.

زینب عبادی افزود: این موتور‌ها با استفاده از باتری شارژی تا ۹۰ کیلومتر قادر به حرکت خواهند بود که در محل‌های در نظر گرفته شده می‌توانند پس از ۹۰ کیلومتر، باتری خود را با باتری تازه شارژ شده، مبادله کنند.

دیگر خبرها

  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • پیک موتوری برقی در راه بازار تهران
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!