Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@12:40:56 GMT

دستگیری عوامل موساد در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۰۷۷۹

دستگیری عوامل موساد در سیستان و بلوچستان

دادستان عمومی و انقلاب سیستان و بلوچستان در حالی از دستگیری عوامل موساد در سیستان و بلوچستان خبر داد که تاکید کرد: دستگیرشدگان قصد ترور دانشمندان هسته‌ای را داشتند.

به گزارش ایران آنلاین دستگیری عوامل موساد با عملیات پیچیده اطلاعاتی و در پی ۸ ماه رصد دقیق کیس‌های امنیتی محقق شد.

مهدی شمس‌آبادی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان که به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه برگزار شد، در تشریح جزئیات پرونده دستگیری عوامل موساد توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان اظهار داشت: دستگیر‌شدگان قصد ترور دانشمندان هسته‌ای را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  سه تن از منتشرکنندگان اطلاعات و اسناد طبقه بندی شده و مرتبط با سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی با نام های اختصاری «م.س»، «م.ز» و «الف.ق» حدود دو ماه قبل از سوی وزارت اطلاعات دستگیر شدند.   یکی از این افراد از طریق نزدیک شدن به مقامات اداری و اجرایی سعی داشته تا مسیری برای دسترسی به اطلاعات محرمانه باز کند.    یکی از دستگیرشدگان نیز زن بوده و پیش از دستگیری، سابقه یک مسئولیت ارشد استانی و همچنین فعالیت در یک سازمان زیرمجموعه ریاست جمهوری در دولت قبل را در کارنامه دارد.   انتهای پیام/          

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دستگیری عوامل موساد سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: پس از وقوع نزاع و درگیری امشب در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.
 
سردار رحیم جهانبخش ادامه داد: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس آذربایجان غربی است و قطعا اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی‌دهیم.

پنج شنبه شب افرادی با قمه و چوب های بلند، اقدام به مسدودسازی یکی از معابر اصلی ارومیه کردند و به زد و خورد پرداختند. 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه