Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@19:48:13 GMT

روش آسان برای سرمایه گذاری و خانه دار شدن

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۰۸۴۴

روش آسان برای سرمایه گذاری و خانه دار شدن

چرا پروژه های پیش فروش و انبوه سازی؟

با توجه به اینکه تولید انبوه هر محصولی موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه های تولید و ارتقاء کیفیت محصول می شود به همین دلیل در اکثر زمینه ها، تولید کالا به صورت انبوه صورت می گیرد و در همین باب "پروژه های پیش فروش" بستر مطلوبی را برای سرمایه گذاران و آینده نگران فراهم کرده است که میتوانند با حداقل مبلغ و اقساطی قطره چکانی صاحب خانه ای ارزشمند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه 22 (چیتگر)

منطقه چیتگر منطقه ای نو در غرب تهران است که از زمان تاسیس تا به امروز رشد بسیار چشمگیری از نظر اقتصادی،فرهنگی و توسعه گردشگری داشته که این منطقه را به قطب سرمایه گذاری کشورمان تبدیل کرده است از خصوصیات این منطقه می توان به دریاچه مصنوعی خلیج فارس، مجموعه ایران مال (بزرگترین مرکز اداری-تجاری خاورمیانه)، پارک جنگلی چیتگر، بوستان های متعدد، روستای وردیج واریش و خدمات درمانی اشاره کرد.

ویژگی های یک پروژه خوب برای سرمایه گذاری را بشناسیم

- جانمایی مطلوب، دسترسی‌های آسان به امکانات شهری و رفاهی

- قیمت و پرداختی‌های مناسب ( سهولت در سرمایه گذاری )

- دارا بودن رزومه و پیشینه‌ی مطمئن شرکت سازنده و اعضای هیئت مدیره

- چشم اندازی روشن از سرمایه گذاری پرسود و آینده ساز

پیشنهاد ما

پروژه مسکونی رومنس حکیم زیر نظر شرکت تعاونی توسعه مسکن همت با 15 سال سابقه درخشان در زمینه انبوه سازی و ساخت و ساز در زمینی بالغ بر 6000 متر مربع در قالب یک شهرک خصوصی با تمامی امکانات رفاهی، تفریحی و آموزشی در حال احداث است.

از رزومه و پیشینه شرکت می توان به پروژه پاسارگاد 1، پاسارگاد 2، برج های برلیان، برج عقاب و برج الماس اشاره کرد که این پروژه ها را می توان جزء مهندسی ترین سازه های این منطقه دانست.

این پروژه مسکونی با دارا بودن شرایط پرداختی کاملا آسان (دریافت 3 وام طی روند پرداختی ها) زمینه ای ارزشمند را برای سرمایه گذاران و آینده نگران فراهم کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان بر روی این لینک کلیک کنید.

به امید روزی که تمامی هموطنان ما صاحب خانه شوند.

انتخاب شما اعتبار ما، رضایت شما افتخار ما

کد خبر 1643527

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سرمایه گذاری برای سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • ببینید | استقرار انبوه تانک‌ها در نزدیکی رفح؛ اسرائیل آماده جنگ می‌شود؟
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد