Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیأت علمی نظامی جمهوری صربستان به ریاست سرهنگ «ایوان ولیچ» معاون علمی و پژوهشی دانشگاه دفاع ملی ایک کشور امروز (سه‌شنبه) با حضور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس ارتش) ضمن دیدار با فرمانده دافوس از بخش‌های مختلف این دانشگاه از جمله دانشکده فرماندهی و ستاد، دانشکده جنگ، مرکز بازی جنگ، دانشکده پشتیبانی و ستاد و موزه دافوس بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ حسین ولی‌وند زمانی فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در جریان بازدید هیأت علمی نظامی دانشگاه دفاع ملی صربستان از دافوس آجا ضمن عرض خیرمقدم به اعضای این هیأت اظهار داشت: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران از ارتباط با کشور‌های مستقل در سراسر دنیا استقبال می‌کند؛ به‌ویژه کشور‌هایی که در حوزه‌های دفاعی و نظامی از پیشینه خوبی برخوردار هستند.

وی با اشاره به پیشینه تاریخی جمهوری صربستان عنوان کرد: کشور صربستان در جنگ جهانی دوم سابقه دفاعی قابل توجهی داشته است و کشور ما نیز در جنگ تحمیلی هشت ساله با رژیم بعثی عراق در حوزه دفاعی و نظامی دارای تجارب ارزشمندی است که بهره‌گیری از این تجارب می‌تواند برای دو کشور در بخش دفاعی و امنیتی مثمر ثمر باشد.

فرمانده دافوس ارتش در ادامه ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص روند آموزشی و محتوایی این دانشگاه گفت: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی به‌عنوان قدیمی‌ترین دانشگاه کشور، در حوزه تعلیم افسران ارشد ارتش و سایر نیرو‌های مسلح ایران دارای تجربه و انداخته‌های علمی مهمی است و در حوزه آموزش و پژوهش نیز از قابلیت‌های ارزشمند و به‌روز شده‌ای برخوردار است که می‌تواند بسترساز ارتقای توان دفاعی کشور باشد.

امیر سرتیپ ولی‌وند در ادامه بیان کرد: هم‌اکنون از کشور‌های دوست و هم‌پیمان از جمله هند، پاکستان، قزاقستان و عراق پذیرش دانشجو داریم و همچنین برای پذیرش دانشجو از جمهوری صربستان نیز اعلام آمادگی می‌کنیم.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در پایان خاطرنشان کرد: در این دانشگاه از ظرفیت لازم جهت برگزاری دوره‌های آموزش زبان فارسی برای دانشجویان اعزامی برخوردار هستیم./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: فرمانده دافوس ارتش دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه شرق این نیرو از سایت شهید علایی گناباد بازدید و توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می دهد.
وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرزهای هوایی کشور حراست و پاسداری می کنند.
جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرزهای هوایی کشور برقرار است.
امیر سرتیپ الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد

دیگر خبرها

  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است