Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی یکی از خریدهای جدید پرسپولیس برای فصل بعد محسوب می شود. مرتضی که بعد از چند سال بالاخره موفق شد با پرسپولیس قرارداد ببندد، بعد از پرسپولیسی شدن اعلام کرد همیشه عاشق پرسپولیس بوده و از بچگی دوست داشت تا پیراهن این تیم را برتن کند.

پورعلی گنجی که این روزها در زادگاهش بابل حضور دارد و تعطیلات را کنار خانواده اش سپری می کند، قرار بود در یک بازی خیریه در یکی از روستاهای مازندران شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از بازیکنان مازندرانی که در لیگ برتر سابقه بازی دارند، در این بازی خیریه شرکت کردند ولی مدافع جدید سرخ پوشان در اقدامی جالب از بازی در این مسابقه سرباز زد.

دلیل این اقدام از سوی مرتضی در نوع خودش جالب و البته عجیب بود. گویا پیراهن تیمی که پورعلی گنجی قرار بود در آن به میدان برود، آبی بود ولی مرتضی به دلیل اینکه الان یک پرسپولیسی به حساب می آید، حاضر نشد پیراهن آبی بر تن کند و در این بازی شرکت نکرد. البته یک احتمال هم وجود دارد که مدافع جدید پرسپولیس به خاطر اینکه ممکن بود عکسی از او در فضای مجازی و رسانه ای منتشر شود و برای جلوگیری از ایجاد حاشیه در فضای مجازی از سوی هواداران پرسپولیس اقدام به این کار کرد و حاضر نشد پیراهن آبی را بر تن کند.

258 258

کد خبر 1643648

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس مرتضی پورعلی گنجی پورعلی گنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!

به گزارش خبرآنلاین،برج میلاد در اقدامی عجیب در ماه های پایانی سال گذشته فراخوان استخدام داد و با جذب نیروهای جوان و حقوق ۵ میلیون تومانی، از خدمات آنها در ایام پربازدید سال بهره گرفت.

کانال تلگرامی چند ثانیه در خبری نوشت: حالا بعد از پایان تعطیلات عید و کاهش آمار بازدیدکنندگان، نیروهایی که ۲ تا ۳ ماه از جذب آنها گذشته بود از این مجموعه کنار گذاشته و حتی حقوق این افراد نیز پرداخت نشده است!

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902798

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!
  • طرح لو رفته عجیب از پیراهن سوم فصل ۲۵-۲۰۲۴ بارسلونا / عکس
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان