Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه بایرن مونیخ همچنان مصمم است تا «روبرت لواندوفسکی» را به پایبندی به قراردادش با این تیم مجاب کرده و از این رو، از طریق نماینده خود ملاقاتی را در خارج از آلمان با مرد لهستانی تدارک دید.

به گزارش ایران اکونومیست، «حسن صالح‌حمیدزیچ» مدیرورزشی باشگاه بایرن مونیخ نشان داده که هنوز برای نگه داشتن مهاجم لهستانی در آلیانس‌آرنا در تابستان سال جاری، مصمم است و بدین منظور در مایورکا اسپانیا به صورت حضوری با وی ملاقات کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش اسکای آلمان، صالح‌حمیدزیچ به اقامتگاه تعطیلاتی لواندوفسکی در مایورکا سفر کرد تا او را نسبت به تغییر تصمیمش متقاعد کند. با این حال، این سفر و ملاقات نتیجه دلخواه بایرن را در پی نداشت و ستاره اسبق باشگاه دورتموند همچنان مصمم به ترک بایرن است.

لواندوفسکی پیش از این در چند موقعیت اعلام کرده که آماده قطع همکاری با بایرن بوده و باشگاه آلمانی را به تسهیل شرایط جدایی خود ترغیب کرده است؛ اتفاقی که البته چندان آسان نیست.

مرد لهستانی از زمان جدایی از دورتموند در سال ۲۰۱۴ و پیوستن به بایرن، همواره نقشی کلیدی در موفقیت‌های باواریایی‌ها داشته است.

او در جریان ۲۵۳ بازی برای بایرن ۲۳۸ گل به ثمر رسانده و جایگاه خود را به عنوان اسطوره همیشگی این تیم تثبیت کرده است. ستاره تیم ملی لهستان در ۳۳ سالگی،به نظر برای تغییر باشگاه خود مصمم بوده و در فاصله یک سال تا پایان قراردادش با بایرن، خواستار جدایی شده است.

از جمله تیم‌هایی که بیش از سایرین به جذب لواندوفسکی ابراز تمایل کرده، می‌توان به بارسلونا نام برد و علاوه بر این، چلسی انگلیس که «روملو لوکاکو» را نیز در رادار دارد، برای جذب کاپیتان تیم ملی لهستان مشتاق است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مایورکا ، روملو لوکاکو ، بارسلونا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مایورکا روملو لوکاکو بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید

ستاره انگلیسی هر بازی به آمار تعداد گل های خود اضافه می کند.

به گزارش طرفداری، هری کین، مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ به آمار 400 گل در کل دوران حرفه ای خود رسید.

بایرن مونیخ در هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و به لطف بریس هری کین، مقابل این تیم به پیروزی 2-1 دست یافت. هری کین با این دو گل، به آمار 400 گل زده در دوران حرفه ای خود برای باشگاه و کشورش رسید. هری کین تا به امروز با پیراهن تیم ملی انگلیس، تاتنهام، بایرن مونیخ، میلوال، لیتون و لسترسیتی موفق به گلزنی شده است. گل های هری کین به تفکیک تیم:

    تاتنهام؛ 280 گل

    تیم ملی انگلیس؛ 62 گل

    بایرن مونیخ؛ 42 گل

    میلوال؛ 9 گل

    لیتون؛ 5 گل

    لسترسیتی؛ 2 گل

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • تکاپوی کانال‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/ دلار بازهم ریخت
  • جیمزوب پازل شکل‌گیری کهکشان‌ها را به هم ریخت
  • تکاپوی کانا‌ل‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/دلار بازهم ریخت
  • کمک بایرن به کین
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • دلار ریخت، طلا جهش کرد/ ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت (فیلم)