Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@07:45:34 GMT

جابه‌جایی ۸۸۰هزار تن کالا در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۱۰۸۷

جابه‌جایی ۸۸۰هزار تن کالا در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم‌اله وثوقی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۳ ماهه اول سال جاری، ۸۸۰هزار تن کالا در استان اردبیل جابه‌جا شده است.

وی با اشاره به صدور ۶۲هزار برگ بارنامه افزود: در استان اردبیل ۹۰ شرکت حمل‌ونقل کالا با ۱۳هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲هزار راننده پرتلاش فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جابه‌جایی ۳۷۶هزار مسافر در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: طی ۳ ماه گذشته ۳۷۶هزار مسافر در استان اردبیل با تلاش یک‌هزار و ۲۳۱ راننده سخت‌کوش جابه‌جا شده‌اند.

وثوقی با اشاره به اجرای عملیات لکه‌گیری و انواع روکش‌ حفاطتی آسفالت محورهای مواصلاتی استان اردبیل، تصریح کرد: ۸۸ پروژه در حوزه نگهداری رویه‌های آسفالتی به طول ۳۳۰ کیلومتر با اعتبار حدود ۴۰۰ میلیارد تومان در حال انجام‌ است.

انتهای پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل جابه جایی کالا حمل ونقل کالا استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کالا و احشام در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی دشت روم قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی گسترده یک سارق کالا و احشام را شناسایی و دستگیر کردند و مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارق سه رأس گوسفند و مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط کردند.

کد خبر 6090004

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل