Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@17:46:22 GMT

تردیدهای کروس؛ ستاره آلمانی از رئال دور شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۱۱۴۰

تردیدهای کروس؛ ستاره آلمانی از رئال دور شد

به گزارش "ورزش سه"، از چند ماه پیش، باشگاه رئال مادرید به تونی کروس، تمدید قرارداد تا 2024 را پیشنهاد داد، اما این بازیکن فعلا حاضر نشده به آن پاسخ بدهد و می‌خواهد منتظر بماند تا ببیند بدنش از نظر فیزیکی در فصل آینده چه شرایطی خواهد داشت و اینکه می‌تواند همچنان در بالاترین سطح فوتبال بازی کند یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه گذشته مارکا اشاره کرد که بازیکن آلمانی تا فصل بعد منتظر خواهد ماند و سپس در مورد دوران حرفه‌ای خود در سانتیاگو برنابئو تصمیم نهایی را خواهد گرفت. ایده فعلی او یا تمدید با رئال است یا خداحافظی از فوتبال.

قرارداد این بازیکن آلمانی در ژوئن 2023 به پایان می‌رسد و مسئولان باشگاه مادریدی به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن قبل از جدایی رایگان وی در فصل آینده هستند.

روز گذشته کادنا سر ادعای ماه قبل مارکا را تایید کرد و گزارش داد که تونی کروس تا پایان فصل بعد به پیشنهاد رئال پاسخ نخواهد داد چرا که اطمینان ندارد همان نقش همیشگی را در رئال داشته باشد. پیوستن ادواردو کاماوینگا به رئال در فصل گذشته و اورلین شوامنی در فصل جاری، بر تردیدهای تونی کروس اضافه کرده اند؛ ضمن اینکه او از وضعیت بدنی خود نیز اطمینان ندارد. بالا رفتن سن روی کیفیت هر بازیکنی تاثیر می گذارد و کروس قصد ندارد در رئال بازیکنی نیمکت نشین باشد.

کروس فصل گذشته نیز یکی از ارکان اصلی تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی بود و از سال 2014 برای رئال بازی می‌کند. او با این تیم سه قهرمانی لالیگا و 4 لیگ قهرمانان را در کارنامه دارد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال تمام آلمانی در چمپیونزلیگ رؤیایی خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، برای اولین بار در سال‌های اخیر دو تیم آلمانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و با توجه به نتایج بازی‌های رفت، هر دو تیم شانس زیادی برای رسیدن به فینال دارند.

در بازی رفت دورتموند موفق شد در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پاری سن ژرمن را با تک‌گل نیکلاس فولکروگ شکست دهد و در بازی دیگر بایرن مونیخ در آلیانز آرنا مقابل رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رسید.

کریستوف فرویند معتقد است که هم بایرن و هم دورتموند توانایی زیادی برای رسیدن به فینال دارند و می‌توانند یک فینال تمام آلمانی را رقم بزنند. او گفت: «فینال لیگ قهرمانان اروپا با حضور دو تیم آلمانی یک اتفاق رویایی خواهد بود. البته هر دو تیم بازی‌های بزرگی دارند و به‌نظرم می‌توانند آنها را با موفقیت پشت سر بگذارند.»

او سپس درباره بازی با رئال مادرید گفت: «رئال مادرید در انتقال توپ به فضاهای مختلف بسیار خطرناک است و همه بازیکنان کیفیت فردی بالایی دارند. ما باید به خودمان اعتماد داشته باشیم و نشان دهیم که می‌خواهیم به فینال برسیم.»

فرویند در مورد روند طولانی جستجوی مربی در بایرن مونیخ گفت: «اولویت اصلی ما انجام کار درست است. ما هرگز برای این کار ضرب‌الاجل تعیین نکرده‌ایم.»

دیگر خبرها

  • جانشین تونی کروس در رئال مادرید مشخص شد
  • تفسیر بایرن از دیدار با رئال: دوئل آلمانی‌ها! (عکس)‏
  • جانشین کروس از بایرلورکوزن می‌آید؛ انتقال فلوریان ویرتس به رئال مادرید در تابستان 2025
  • نبرد آخر توخل: بایرن با تمام توان برابر رئال
  • قصه شهرت و پایانش رنگ کهنگی نمی‌گیرد/ ترس‌ و تردیدهای یک ستاره
  • قصه شهرت و پایانش رنگ کهنه‌گی نمی‌گیرد/ ترس‌ و تردیدهای یک ستاره
  • فینال تمام آلمانی در چمپیونزلیگ رؤیایی خواهد بود
  • توخل: پیروزی در برنابئو غیرممکن نیست؛ سرمربی بایرن مونیخ با نتایج قضاوت می‌شود
  • سینا اسدبیگی در نقش تونی کروس برای پرسپولیس
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد