Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@21:10:17 GMT

جزئیات جدید از دستگیری عوامل موساد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۱۲۴۷

جزئیات جدید از دستگیری عوامل موساد

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مهدی شمس‌آبادی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان که به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه برگزار شد، در تشریح جزئیات پرونده دستگیری عوامل موساد توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان اظهار داشت: دستگیرشدگان قصد ترور دانشمندان هسته‌ای را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با اشاره به اینکه در حال حاضر این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و به زودی کیفرخواست صادر و به دادگاه ارسال می‌شود، افزود: دستگیری این عوامل موساد با عملیات پیچیده اطلاعاتی و در پی ۸ ماه رصد دقیق کیس‌های امنیتی محقق شد و مستندات زیادی علیه آنها جمع‌آوری شد به نحوی که وقتی قرار بازداشت متهمان صادر شد حتی اعتراض نکردند.

وی با بیان اینکه برخی عوامل این باند در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند، تصریح کرد: تعداد دیگری از اعضا و عوامل این باند در خارج استان از سوی نیروهای اطلاعاتی بازداشت شدند که طبق اقرار متهمان، برخی از آنها با افسران موساد مستقیما در ارتباط بودند.

صدور کیفرخواست برای پرونده منطقه آزاد چابهار
شمس آبادی در تشریح جزئیاتپرونده منطقه آزاد چابهار نیز اظهار داشت: کیفرخواست پرونده صادر شده و متهمانی که کیفرخواست خوردند از کار معلق خواهند شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در مورد پرونده شهرداری زاهدان نیز گفت: مراحل تحقیقات مقدماتی پرونده در حال اتمام است و تا پایان تیرماه کیفرخواست آن صادر می‌شود.

در پی سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)، سه نفر از منتشرکنندگان اطلاعات و اسناد طبقه‌بندی‌شده و مرتبط با سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی با نام‌های اختصاری م ـ س، م ـ ز، الف ـ ق، با مجوز دستگاه قضایی دستگیر شدند. این افراد در انتشار اطلاعات و اسناد طبقه‌بندی‌شده دست داشته‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مصطفی چمران محمد علی کریم خانی جاسوسی موساد مهدی شمس آبادی مصطفی چمران محمد علی کریم خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربابجان‌غربی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس است.

سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیارد در یزد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل