Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عباس مهاجر بسطامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در مدیریت هوشمند کرونا افرادی که دو دوز واکسن را نزده باشند، یک میلیون تومان جریمه برای آنها اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور گلستان با اشاره به اینکه هوشمند سازی ارائه خدمات در دستور کار پلیس قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: اگر خودروی به پارکینگ انتقال پیدا کرد، مالک می‌تواند به نزدیکترین دفتر پلیس به اضافه ۱۰ مراجعه و اقدام به ترخیص خودرو از پارکینگ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مالکان خودرو خواست که اطلاعات خود را در سامانه شماره گذاری پلیس ثبت کنند و افزود: مالکان خودرو در اسرع وقت برای تعویض پلاک اقدام و آخرین آدرس و شماره تماس خود را در این سامانه بروز رسانی کنند تا از وضعیت خودرو خود باخبر باشند.

مهاجر بسطامی داشتن بیمه برای موتور سواران و مالکان وسیله نقلیه را یک امر ضروری برشمرد و گفت: در برخی تصادفات شاهد هستیم که وسیله نقلیه از بیمه برخودار نیست و این مشکل جدی را برای آنها در موقع تصادف با توجه به بالا بودن هزینه‌های خسارت به وجود خواهد آورد.

رئیس پلیس راهور قانونمند شدن موتورسواران را یک امر ضروری دانست و گفت: با توجه به اینکه موتورسوران در تصادفات بیشترین خسارت را می‌بینند و در بیشتر مواقع نیز مقصر اصلی محسوب می‌شوند، اگر اقدام به گرفتن گواهینامه و بیمه موتور داشته باشند، با دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه در حوادث رانندگی خسارت کمتری خواهند دید.

وی افزود: به ازای هر سه نفر در استان گلستان یک وسیله نقلیه، به ازای هر ۱۰ نفر یک موتورسیکلت وبه ازای هر چهار نفر یک خودرو وجود دارد که هر سال به آنها اضافه نیز می‌شود.

مهاجر بسطامی با بیان اینکه بارعایت قانون خسارت کمتری در حوادث رانندگی خواهیم داشت، بیان کرد: چهار هزار و ۷۰ خودرو جدید در دو ماه گذشته به خودروهای استان اضافه شده است.

وی ادامه داد: با این حجم از وسیله نقلیه در سنوات گذشته دسترسی و عرض خیابان تغییر نکرده است و در عین حال خودروی هم از رده خارج نمی‌شوند و همه ای نهاد می‌طلبد که مسئولان شهری در خصوص تسهیل رفت و آمد، آینده نگری داشته باشند.

کد خبر 5519134

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور جریمه رانندگی واکسیناسیون کرونا فرماندهی انتظامی گلستان بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی سفر استانی آمار کرونا اردبیل ویروس کرونا مشهد سازمان تبلیغات اسلامی آبرسانی همدان ایلام وسیله نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، حمیدرضا کریمی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه گفت: براین اساس طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص اطلاع رسانی کند.
وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد.
دادستان کرمانشاه اظهار داشت: همچنین برای وسایل نقلیه ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، از طریق پلیس های تخصصی مربوطه ابلاغ هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.
وی در ادامه گفت: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را در جهت ترخیص آنها را به صورت جداگانه اجرایی کند.
کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی ،کلانتری ها و پاسگاه‌ها و ... ثبت شود.

دیگر خبرها

  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • هشدار جدی به مردم در استان یزد/ خطرغرق شدن در مسیر های بارانی
  • برگردید تا غرق نشوید
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان