Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@08:56:55 GMT

۶۵ واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۱۳۱۹

۶۵ واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، یدالله ملکی عصر سه شنبه در حاشیه اجرای طرح مقابله با واحدهای صنفی متخلف در استان گفت: طبق اختیارات شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا به سازمان تعزیرات حکومتی، طرح مقابله با واحدهای صنفی متخلف شروع شده است.

وی افزود: هدف از این طرح این است که متخلفان فقط هزینه مالی ندهند و علاوه براعمال جزای نقدی چندین برابری، شخصیت افرادی که عامدانه تخحلف می‌کند نیز با پلمب واحد و نصب بنر مورد مجازات قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی متخلف با نصب بنرهای بزرگ پلمب می‌شود، گفت: این طرح از امروز آغاز شد و در مرحله اول سه هفته ادامه دارد.

ملکی گفت: ۶۵ واحدهای صنفی متخلف از جمله نانوایی یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای با نصب بنر و پارچه پلمب شدند و عمده تخلفات در زمینه کم فروشی و تعطیلی خودسرانه در حوزه نانوایی‌ها بوده است.

وی گرانفرشی و احتکار را از دیگر تخلفات بیان کرد.

کد خبر 5520356

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی پلمب واحد صنفی بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی سفر استانی آمار کرونا اردبیل ویروس کرونا مشهد سازمان تبلیغات اسلامی آبرسانی همدان ایلام واحدهای صنفی متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین

سیامک پزشکی فر رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ارزش ریالی جرایم متخلفین معادل ۳۶ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ ۱۲ میلیارد ریال وصول شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گرانفروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند و از این رو باید نسبت به ساماندهی فعالیت‌های آنها اقدام شود.

پزشکی فر اضافه کرد: به منظور تنظیم و کنترل املاک و مستغلات، گشت‌هایی در استان قزوین از سال گذشته آغاز شده و تاکنون از بین ۲ هزار و ۶۴۶ بازدید در سطح استان ۷۴۳ مورد تخلف ثبت شده است.

وی، نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری، صادر نکردن فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان را عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک برشمرد.

رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: گشت‌های مشترک نظارتی با همراهی دستگاه‌های حاضر تا ساماندهی بازار مسکن و زمین ادامه دارد و اجازه تخلف به مشاورین املاک نخواهیم داد و با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند