Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان ملی استاندارد، پرویز درویش گفت: براساس مقررات شورای عالی استاندارد، نصب، راه‌اندازی و بهره‌برداری آسانسورهای مسافری مطابق استاندارد ملی 1-6303 مشمول استاندارد اجباری است. 

معاون تدوین و ترویج استاندارد، با بیان اینکه بر اساس مصوبه مذکور بهره‌برداری از آسانسور بدون تاییدیه استاندارد مجاز نیست، افزود: در الزامات و دامه کاربرد این استاندارد هیچ تفاوتی در بهره‌برداری در ارتفاع یا زیر سطحی نیست و الزامات یکسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درویش در مورد آسانسورهای ایستگاه‌های مترو بیان داشت: به دلیل فعالیت آسانسورهای ایستگاه‌های مترو درزیر سطح، مطابق الزامات استاندارد باید شرایط تخلیه اضطراری و تنفس سالم سرنشینان در صورت بروز سانحه یا نقص فنی در میانه طبقات زیرزمینی که بعضا دارای فواصل طولانی است برقرار باشد. 

این مقام مسئول، یکی از دلایل عدم امکان صدور تاییدیه برای برخی آسانسورهای ایستگاههای مترو تهران را برآورده نشدن یا عدم حصول اطمینان از این الزام استاندارد عنوان کرد و گفت: لازم است تامین شرایط و اصلاحات لازم صورت پذیرد و بدیهی است تا زمان صدور تاییدیه استاندارد بهره‌برداری از آسانسورهای ایستگاه‌های مذکور نیز مجاز نیست. 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندارد بهره برداری آسانسورهای بهره برداری آسانسور ایستگاه های مترو شورای عالی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • سازمان ملی استاندارد صدرنشین جدول تبدیل دستگاهی
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران