Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@05:00:36 GMT

مهدی ترابی در پرسپولیس رقیب پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۱۸۵۹

گئورگی گولسیانی یکی از بهترین پنالتی زن های لیگ ایران محسوب می شود

با اضافه شدن گئورگی گولسیانی به پرسپولیس، خیال یحیی گل محمدی بابت ضربات پنالتی تا حد زیادی آسوده شده است.

به گزارش طرفداری، در این شکی نیست که مهدی ترابی پنالتی زن اول پرسپولیس است و در فصل آینده نیز پنالتی زن اول سرخ ها باقی خواهد ماند اما موضوع زمانی جالب می شود که گئورگی گولسیانی نیز یکی از بهترین پنالتی زن های تیم سپاهان و فوتبال باشگاهی ایران طی چند سال اخیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی به آمار این بازیکن نشان می دهد که گولسیانی در 107 بازی که در لیگ برتر ایران انجام داده ۱۴ بار گلزنی کرده و جالب این که ۷ بار با پیراهن ۳ تیم نساجی، ذوب آهن و سپاهان، پشت ضربه پنالتی قرار گرفته است که ۶ پنالتی را تبدیل به گل کرده است، مهم ترین پنالتی های او هم برابر استقلال بوده است. گولسیانی دو بار در بازی برابر استقلال پشت ضربه پنالتی قرار گرفته و هر دو پنالتی را تبدیل به گل کرده است.

تنها ناکامی او در ضربات پنالتی مقابل حامد لک بوده است.

این در حالی است که مهدی ترابی نیز آمار خوبی داشته است؛ ترابی در مجموع و با پیراهن دو تیم سایپا و پرسپولیس 13 بار پشت ضربات پنالتی ایستاده و 11 بار موفق به گلزنی شده است تا مشخص شود رقابت تنگاتنگی بین او و گولسیانی برای زدن ضربات پنالتی وجود دارد.

اخبار داغ 

جذب 2 بازیکن خارجی با نظر ریکاردو ساپینتو شهاب زاهدی مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد اولین تصویر سادیو مانه در پیراهنی با لوگوی بایرن مونیخ / عکس نکته آماری؛ موفقیت بیشتر وینیسیوس در دریبل‌زنی نسبت به کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ضربات پنالتی پنالتی زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، مجتبی حسینی در بازی با پرسپولیس تعویض های ثمربخشی داشت و توانست روند مسابقه را به سود تیم خود تغییر دهد.

شروین بزرگ سوپرایز حسینی برای پرسپولیس بود و دو گل در این مسابقه به ثمر رساند و به طور کلی شرایط بازی را تغییر داد.

رضا جبیره دیگر بازیکن تعویضی آلومینیوم یک پاس گل داد و در ضربات پنالتی آخر مسابقه هم پنالتی خود را گل کرد.

علیرضا نقی‌زاده بازیکن باتجربه آلومینیوم پس از ورود به زمین 7 دقیقه زمان نیاز داشت تا در دقیقه 120 گل تساوی این تیم را به ثمر برساند و او هم در ضربات پنالتی توانست ضربه خود را به گل تبدیل کند.

علی وطن دوست و ابولفضل قنبری بازیکنان زیر 20 سال آلومینیوم هم در جریان مسابقه و ضربات پنالتی تاثیرگذار بودند تا تعویض های این تیم در طول جریان مسابقه ثمر بخش باشد.

دیگر خبرها

  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • (ویدئو) ضربات پنالتی دیدار آلومنیوم و پرسپولیس
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • خشنودی تراکتور در ضربات پنالتی
  • (ویدئو) ضربات پنالتی دیدار پرسپولیس آلومنیوم و پرسپولیس
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • ضربات پنالتی نفس‌گیر تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک + ویدئو