Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@19:27:05 GMT

واکنش صمد مرفاوی به دعوت ۱۳ استقلالی به تیم ملی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۲۰۹۵

واکنش صمد مرفاوی به دعوت ۱۳ استقلالی به تیم ملی

آفتاب‌‌نیوز :

صمد مرفاوی پس از جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در این جلسه برنامه هایمان را برای تاریخ شروع تمرینات ارائه کردیم. پیشنهادات خودمان را دادیم تا فدراسیون بتواند روز‌هایی که نیاز به اردو داریم را هماهنگ کند.

وی افزود: روز یکم تا چهارم تست استعداد یابی را انجام می‌دهیم. سپس همراه با نفراتی که در استعداد یابی نبودند و ما از لیگ‌های مختلف شناسایی کردیم، شروع تمرینات با ۵۰ نفر در قالب دو گروه ۲۵ نفره از هفتم خواهد بود و تا چهاردهم ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفرات را جمع می‌کنیم تا ان شاالله تمرینات اصلی را از هفدهم به بعد برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان در خصوص انتخاب دستیارانش گفت: فرشاد ماجدی، حیدر شریفی، امین راستی، مهدی حیدری (مربی دروازه بان ها) و مسعود مومنی (مربیبدنساز) خواهند بود. این افراد مورد تایید من هستند و ان‌ها را معرفی کردم. هنوز قرارداد امضا نشده است. کمیته فنی از نظر فنی، اخلاقی و موارد مدنظر خودشان، تایید و انتخاب کرد.

وی در مورد شایعه دعوت ۱۳ بازیکن از استقلال به لیست تیم ملی، عنوان کرد: این شایعه است. هیچ بازیکنی را دعوت نکرده ام. اصلا کارمان را شروع نکرده ایم که بازیکنی را دعوت کنیم. افرادی هم که به عنوان استعداد یابی می‌آیند را کمیته جوانان دعوت کرده است. در استان‌های مختلف تیم‌های استعداد یابی هستند که ۸ هزار بازیکن را دیده اند و الان به ۲۰۰ نفر رسیده اند. اسامی آن‌ها را به ما داده اند که ببینیم.

مرفاوی در مورد انتظارش از کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای بازی‌های تدارکاتی، گفت: کمیته فنی مسئول بازی تدارکاتی نیست. با ما همکاری می‌کند. موارد لازم را با هم بررسی می‌کنیم و تصمیم فنی نهایی را می‌گیریم. کمیته فنی هیچ وقت کاری را انجام نداده که خدای ناکرده گردن آن بیندازیم. بازی تدارکاتی فعلا با تیم‌های داخلی خواهد بود. بازی خارجی فقط تورنمنت کافا را در مرداد داریم که به چشم بازی تدارکاتی می‌بینیم. در کنارش سعی می‌کنیم بهترین نتایج را بگیریم و قهرمان شویم.طط

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال جوانان ایران صمد مرفاوی تیم فوتبال استقلال استعداد یابی کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان

آفتاب‌‌نیوز :

به احتمال قریب به یقین برگزاری مسابقه بسیار حساس استقلال مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی که احتمالا بدون تماشاگر نیز خواهد بود، هفته آخر لیگ برتر ایران را تحت‌تاثیر خود قرار خواهد داد.

با این حال مسئولان سازمان لیگ درس نگرفته از اتفاقات فصل گذشته و بازی حساس پرسپولیس-پیکان در همین اوقات، دوباره برگزاری این بازی را در استادیومی برنامه‌ریزی کردند که اگر قرار باشد پذیرای هواداران نباشد قطعا در مسیر‌های اطراف خود ازدحام عظیمی از طرفداران را میزبانی خواهد کرد.

استادیومی که قبلا یک بار تیم پاس در آن قهرمان فوتبال ایران شده و بر روی سکو‌هایی که هواداران این تیم و درجه‌داران نیروی انتظامی در آن حضور داشتند، جام قهرمانی را بالای سر برده است.

این احتمال بسیار قریب وجود دارد که استقلال در روز پایانی لیگ یکی از شانس‌های قهرمانی لیگ باشد و اگر آن‌ها تا آن دیدار از رقابت برای کسب جام دست نشسته باشند و اگر پرسپولیس نیز غفلت نکند و همچنان برای کسب عنوان قهرمانی بجنگد، به آن معناست که فوتبال ایران در روز پایانی باید دو بازی بسیار سنگین را میزبانی کند. یکی در ورزشگاه آزادی و دیگری در کجا؟ ورزشگاه دستگردی؟ از همین حالا می‌شود پیش‌بینی کرد که بعید است چنین اتفاقی رخ بدهد.

اما شهر تهران در حال حاضر ورزشگاه دیگری برای میزبانی از بازی‌های تیم‌های تهرانی ندارد و قطعا گزینه‌هایی مثل انتقال بازی به استان همجوار (کرج یا اراک) یا بازی در یک ورزشگاه استاندارد دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت که به احتمال زیاد می‌تواند این ورزشگاه، استادیوم شهر قدس باشد که پیکان سابقا همه بازی‌های خانگی خود را در آن برگزار می‌کرد و به نوعی تبدیل به خانه پیکان شده بود، اما آن‌ها به دلایلی از شهر قدس کوچیدند و دوباره بازی‌های خود را به دستگردی منتقل کردند. اما علی الظاهر احمد مددی مدیرعامل باشگاه پیکان مدتی است که با مسئولان شهر قدس در مکاتبه است تا دوباره این ورزشگاه را بدل به خانه‌ای برای میزبانی از رقبا در لیگ برتر کند؛ جایی که پیکان می‌تواند در آن آرام آرام روی جمعیت هواداری خود نیز حساب کند.

پس از همین حالا منتظر این تغییر در برنامه روز پایانی لیگ در یازده خرداد که قرار است همه بازی‌ها به صورت هم‌زمان برگزار شود، باشید. آن هم در شرایطی که پیکانی‌ها بدون تردید فشار زیادی را به خاطر میزبانی استقلال تحمل خواهند کرد و به شدت مورد آماج کامنت‌های هواداری در فضای مجازی قرار خواهد گرفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین