Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@23:02:47 GMT

ساپینتو رسما سرمربی استقلال شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۲۲۴۱

به نقل از باشگاه استقلال، ریکاردو ساپینتو، سرمربی پیشین باشگاه‌های اسپورتینگ لیسبون و براگای پرتغال به عنوان سرمربی جدید باشگاه استقلال انتخاب شد.

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال پرتغال و باشگاه اسپورتینگ با بیش از ١٢ سال سابقه مربی‌گری و حضور متوالی در رقابت‌های باشگاهی و قاره‌ای اروپا با باشگاه استقلال به تفاهم رسید و به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ساپینتوی ٤٩ ساله با تجربه هدایت اسپورتینگ لیسبون و براگا در پرتغال، واسکودوگامای برزیل، ستاره سرخ بلگراد، تیم‌های باشگاهی یونان و ترکیه و لهستان، استاندارد لیژ بلژیک و انتخاب به عنوان برترین مربی سال در این کشور هم‌چنین کسب عنوان قهرمانی جام حذفی بلژیک، برای نخستین‌بار حضور در فوتبال باشگاهی ایران را تجربه خواهد کرد. 

ساپینتو علاوه بر قهرمانی در جام حذفی بلژیک با استاندارد لیژ، نایب قهرمان لیگ‌ این کشور شده است. او هم‌چنین با ستاره سرخ بلگراد نایب قهرمان لیگ شده و توانسته علاوه بر مقام سومی با اسپورتینگ لیسبون با حذف منچسترسیتی به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کند. ساپینتو با براگا از مرحله گروهی لیگ باشگاهی اروپا به عنوان بهترین تیم گروه صعود کرد در حالی که براگا در این مرحله بهترین آمار دفاعی و هجومی را داشت. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مصطفی چمران محمد علی کریم خانی ریکاردو ساپینتو استقلال سرمربی تیم ملی مصطفی چمران محمد علی کریم خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت که طرفین با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • نام استقلال رسما تغییر کرد: «استقلالِ خلیج فارس»
  • نام استقلال رسما تغییر کرد؛ «استقلالِ خلیح فارس»
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا
  • بلژیک از سود دارایی مسدود شده روسیه اف-۱۶ به اوکراین ارسال می‌کند