Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات انتخابی تیم ملی شطرنج دانشجویان کشور به منظور انتخاب نفرات برتربرای شرکت در رقابتهای شطرنج دانشجویان جهان 23 تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، مسابقات جهانی شطرنج دانشجویان شهریور ماه سال جاری در کشور بلژیک در دو بخش دختران و پسران برگزار خواهد شد، با برنامه¬ریزی¬های بعمل آمده اعزام مسابقات مذکور توسط اداره¬کل تربیت¬بدنی وزارت علوم انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنابراین گزارش به منظور شناسایی نفرات برتر برای تشکیل تیم های ملی شطرنج دختران و پسران و حضور قدرتمند در رویداد مذکور، مسابقات انتخابی با همکاری فدراسیون شطرنج 23 تیرماه برگزار خواهد شد.

برابر قوانین و مقررات (FISU) متولدین 12/10/1375 به بعد حق شرکت در مسابقات را دارند و مسابقه بصورت استاندارد فکری (هر بازیکن 90 دقیقه +30 ثانیه پاداش به ازاء هر حرکت) برگزار خواهد شد.

ارائه گواهی اشتغال به تحصیل، ارائه کارت دانشجویی معتبر، ارائه اسکن عکس 4×3 با کیفیت، ارائه شماره تماس،اسکن پاسپورت معتبر، ایمیل، تلفن و نام دانشگاه و داشتن بیمه ورزشی سال 1401(تاریخ صدور بیمه حداقل 72 ساعت قبل از شروع مسابقات باشد را باید هنگام ثبت نام ارائه دهند.

 همچنین حداقل درجه بین المللی دانشجویان معرفی شده برای دانشجویان پسر 2300 و دانشجویان دختر 1850 می باشد و دارنده بالاترین ریتینگ استاندارد ماه جاری میلادی دانشجویان دختر و پسر مستقیما به افراد انتخاب شده اضافه خواهند شد.

لازم به ذکر است مسابقات از روز پنجشنبه 23 تیر 1401 لغایت جمعه 31 تیرماه و ساعت شروع دوره اول ساعت 17:00 در محل خیابان حجاب، فدراسیون شطرنج برگزار خواهد شد.

منبع: دانا

کلیدواژه: شطرنج دانشجویان برگزار خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه قرار بود در هفته اول اردیبهشت مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا 2024 در جزیره کیش و به میزبانی ایران برگزار شود، اما برخی اتفاقات مانع برگزاری این رویداد شد. 
حالا کنفدراسیون آسیا بعد از چند روز خبر از برگزاری مسابقات در کشور ازبکستان داده است. 

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این خصوص آورده است: 

فدراسیون بدنسازی ایران بر اساس تصمیم مجمع کنفدراسیون مچ‌اندازی آسیا در سال 2023، می‌بایست از تاریخ 31 فروردین تا 8 اردیبهشت در جزیره کیش از بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در تمامی رده‌های سنی میزبانی می‌کرد. با اینکه تمامی امکانات برای برگزاری این رویداد فراهم شده بود و حتی پروازی از سوی فدراسیون ایران جهت سهولت رفت و آمد تیم‌های خارجی از دوبی به کیش و از کیش به دوبی چارتر شده بود، اما در تاریخ 30 فروردین ماه کنفدراسیون آسیا در نامه‌ای به فدراسیون ایران از تعویق این میزبانی به دلیل سیل بی‌سابقه در امارات و لغو شدن پروازهای کشورهای مختلف از جمله قزاقستان به دوبی خبر داد.

در این نامه صراحتا ذکر شده که کنفدراسیون آسیا نیز از این اتفاق ناراحت بوده و میزبانی ایران را به زمان مساعدتری موکول کرده است.

بعد از این اتفاق و در حالی که فدراسیون ایران به دلیل آماده کردن شرایط جهت میزبانی متحمل هزینه‌های بسیاری شده بود، بار دیگر در مذاکرات شفاهی و مکاتبات رسمی، فدراسیون ایران اعلام کرد آماده برگزاری این رویداد در تاریخ جدید است.

متاسفانه کنفدراسیون آسیا در یک اقدام غیرحرفه‌ای امروز میزبان جدیدی را برای مسابقات معرفی کرده و از ازبکستان به عنوان میزبان مسابقات آسیایی نام برده است.

فدراسیون بدنسازی ایران ضمن اعتراض به تصمیم کنفدراسیون آسیا، در اولین جلسه کمیته فنی مچ‌اندازی در خصوص چگونگی اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی ازبکستان تصمیم‌گیری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد