Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@12:31:31 GMT

واکنش آتیلا حجازی به دلالی با نام استقلال و پدرش

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۲۴۹۰

آتیلا حجازی به سو استفاده از نام پدرش و لوگوی باشگاه استقلال واکنش نشان داد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ حجازی درباره انتقادها از او برای برگزاری مراسم جشن قهرمانی در ترکیه با لوگوی باشگاه استقلال گفت: محض اطلاع کسانی که پیگیر این داستان‌ها هستند، باید بگویم بنده در 8 سال گذشته که در ترکیه زندگی می‌کنم، کار تجاری نکرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دوستانم که در ترکیه طرفدار بسیار سرسخت استقلال است گفت که دوست دارد جشن دورهمی به مناسبت قهرمانی استقلال بگیرد و اگر امکانش باشد چند پیشکسوت را دعوت کنم. این جشن مثل یک میهمانی دور همی بود و افرادی مثل محمد نوازی، سهراب بختیاری‌زاده و ... را دعوت کردم. این دوست ما هلدینگ بزرگی دارد و اصلاً نیاز مالی ندارد که بخواهد از لوگوی استقلال استفاده کند. کل داستان این بود.

وی ادامه داد: اینکه می‌گویند از لوگوی استقلال استفاده کرده‌ایم و باید دو میلیون دلار جریمه بدهیم، خنده‌دار است. در صحبتی که با مدیران و اعضای هیئت مدیره استقلال انجام دادم، همه چیز را توضیح دادم. حتی گفتم اگر مدیریت باشگاه بخواهد جشن مفصلی نیز در ایران ترتیب می‌دهیم. مدیران استقلال گفتند موضوع جشن در ترکیه چه چیزی بود که ما هم توضیح دادیم و گفتند توجهی به برخی حرف‌ها نکنیم. آدمی که عاشق استقلال است را باید جذب کرد نه دف . بحث بین‌المللی نبود که بخواهیم سوء استفاده کنیم. دو، سه نفر هستند که به یکسری مسائل دامن می‌زنند تا همه را به جان هم بیندازند. هدف آنها زدن من است چون شرکت که برای من نیست و برای فرد دیگری است. یک عکس در اینستاگرام گذاشتم که اسم استقلال بود، تیمی که عشق‌مان است. نه بحث استفاده تجاری بود نه بحث دلالی مسکن که برخی‌ دامن زدند.

بازیکن پیشین استقلال در واکنش به اینکه برخی‌ها به او اتهام زده‌اند که سیم کارت پدر مرحومش را نفروخته است، گفت: شخصی که سیم کارت را بالای یک میلیارد تومان خریده، کامل در جریان هزینه‌ها قرار دارد و فیش‌های آن موجود است. نباید به مردم عادی جواب پس بدهم. سیم کارت پدرم بود و آن را فروختم و اصلاً قصدم تفریح کردن بود، ربطی به کسی ندارد! به شما چه ربطی دارد؟ کسی که متولی این کار است اصلاً سؤال نمی‌کند. قسمتی از فروش این سیم کارت صرف هزینه بیمارانی شده که تا این لحظه انجام داده‌ایم و ایشان (خریدار سیم‌کارت) در جریان قرار دارند. من که نباید در اینستاگرام توضیح بدهم که چه کار کرده‌ایم. کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند همان چند نفری هستند که بحث نماد استقلال را مطرح کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مصطفی چمران محمد علی کریم خانی آتیلا حجازی استقلال ناصر حجازی مصطفی چمران محمد علی کریم خانی سیم کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری تلخ هوتن شکیبا که داغِ نبودِ آتیلا پسیانی را تازه کرد

هوتن شکیبا، بازیگر ایرانی به مناسبت روز تولد آتیلا پسیانی (۱۰ اردیبهشت ۱۳۳۶) یک استوری دردناک منتشر کرد. پسیانی بر اثر سرطان در ۱۴ مهر ۱۴۰۲ در پاریس درگذشت. او در این استوری نوشت: «چقدر جات خالیه چقدر نبودنت معلومه تولدت مبارک»

منبع: برترین‌ها

tags # هالیوود سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • استوری تلخ هوتن شکیبا که داغِ نبودِ آتیلا پسیانی را تازه کرد
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس