Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی مهر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، اطلاعات سامانه «کارا» نشان می دهد که تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در این سرفصل ۵۴ هزار شغل در سراسر کشور ایجاد کرده است.

بانک توسعه تعاون به عنوان نهاد مالی توسعه ای و به عنوان بانک عامل در این طرح بزرگ ملی توانسته است به ۲۷ هزار و ۳۵۰ طرح در تمام استان های ایران تسهیلات اشتغال پایدار را تخصیص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات سامانه کارا نشان می دهد، استان کرمانشاه با پنج هزار و ۹۳۶ اشتغال ایجاد شده در رتبه اول، استان‌های خراسان رضوی با چهار هزار و ۲۹۹، سیستان و بلوچستان با دو هزار و ۸۰۶، فارس با دو هزار و ۵۵۳ و هرمزگان با دو هزار و ۲۸۸ در رتبه دوم تا پنجم اشتغال زایی قرار دارند.

استان‌های کرمانشاه با چهار هزار و ۷۹۷ طرح، سیستان و بلوچستان با هزار و ۹۶۳، گلستان با هزار و ۴۶۱، گیلان با هزار و ۳۵۳ و فارس با هزار و ۱۹۲ طرح در رتبه‌های اول تا پنجم تعداد طرح‌های پرداختی در این طرح ملی قرار دارند.

همچنین استان‌های کرمانشاه با پرداخت هزار و ۳۹۸ میلیارد ریال، سیستان و بلوچستان با هزار و ۷۳۳، خراسان رضوی با هزار و ۶۵۸، مازندران با هزار و ۲۹۱ و گیلان با هزار و ۲۵۶ میلیارد ریال در رتبه‌های اول تا پنجم میزان پرداخت تسهیلات قرار دارند.

از ابتدای اجرای طرح «اشتغال پایدار روستایی و عشایری»، بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل این طرح اقدامات و فعالیت‌های قابل توجهی در این موضوع انجام داده است.

بانک توسعه تعاون در کنار دو بانک و یک صندوق کارآفرینی وظیفه پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی وعشایری را بر عهده دارد. این طرح بزرگ ملی از سال ۱۳۹۷ به طور رسمی آغاز شده است.

کد خبر 5520256

منبع: مهر

کلیدواژه: بانک مرکزی ایران تسهیلات بانکی اشتغال روستایی بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی آمار کرونا سفر استانی ویروس کرونا اردبیل مشهد سازمان تبلیغات اسلامی آبرسانی ایلام کنگره شهدا بانک توسعه تعاون اشتغال پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان