Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینترمیلان که به نظر می‌رسد قصد دارد پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی سابق یوونتوس‌ را به‌عنوان بازیکن آزاد به‌خدمت بگیرد از ایجنت او خواسته کمیسیون خودش را کاهش دهد تا این انتقال انجام‌شدنی باشد.

اینتر در روزهای اخیر مذاکره با دیبالا از ایجنت پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی، خواسته برای امکان‌پذیر شدن انتقال او به اینتر، کمیسیون خودش را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قتا متوقف کرده بود تا بتواند با دست باز و خیال راحت برای انتقال قرضی روملو لوکاکو از چلسی مذاکره کند. با توجه به اینکه اکثر رسانه‌های ایتالیایی امروز گزارش دادند که انتقال لوکاکو به سن‌سیرو عملا قطعی است و او با قراردادی به ارزش 8 میلیون یورو به مدت یک فصل قرضی برای اینتر بازی خواهد کرد، نراتزوری حالا فرصت دارد که با فراغ بال به پرونده دیبالا رسیدگی کند.

بر اساس یک گزارش در ایتالیا باشگاه اینتر و اینجت دیبالا برای ملاقات در چند روز آینده قرار گذاشته‌اند. خورخه آنتون، ایجنت دیبالا، در این دیدار مذاکرات نهایی را برای پیوستن او به اینتر انجام خواهد داد.

با اینکه دیبالا هم‌اکنون بازیکن آزاد است ولی نراتزوری هنوز با او به توافق شخصی نرسیده. اینتر از دیبالا خواسته رقم درخواستی خود یعنی 8 میلیون یورو به ازای هر فصل را کاهش دهد. اما اینتر از آنتون هم درخواست کرده که رقم کمیسیون دریافتی خود را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد.

گفته می‌شود اینتر و دیبالا احتمالا بر سر دستمزدی معادل 6 میلیون یورو در یک فصل به توافق نهایی خواهند رسید. البته پاداشهایی علاوه بر این مبلغ به دیبالا پرداخت خواهد شد. 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاهش دهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گوینده اخبار هواشناسی: جزء طبقه متوسط رو به پایین هستم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • سهم اقتصاد روسیه از اقتصاد جهانی به پایین‌ترین سطح می رسد
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کاهش قیمت طلا و سکه
  • درخواست فرهنگیان بر نظارت به موضوع نقل و انتقال
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • (ویدئو) گوینده اخبار هواشناسی: جزء طبقه متوسط رو به پایین هستم
  • انتقال آب از سد دز به سد کرخه در بارندگی اخیر
  • قیمت طلا به کف رسید؟/ قیمت جدید طلا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵