Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان پاریس مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، دور مقدماتی مسابقات جام جهانی پاریس از امروز درحالی آغاز شد که دو کماندار کامپوند کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

  محمدصالح پالیزبان در دور مقدماتی مسابقات کامپوند با امتیاز ۷۰۲ در رده بیست و هشتم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از فرانسه می‌رود.   گیسا بایبوردی در دور مقدماتی مسابقات کامپوند با امتیاز ۶۸۴ در رده بیست و نهم قرار گرفت. وی روز پنجشنبه در دور اول مسابقات حذفی به مصاف نماینده سنگاپور می‌رود.   تیم میکس ایران نیز با ترکیب پالیزبان و بایبوردی با امتیاز ۱۳۸۶ در رده سیزدهم ایستاد. تیم ایران در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم هنگ‌کنگ می‌رود. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دور مقدماتی مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دیدار نوشاد عالمیان در رقابت های تنیس روی میز گرند اسمش عربستان در دور نخست مرحله حذفی و برابر «سدریک» از بلژیک برگزار شد.

عالمیان در این دیدار حریف خود که رنکینگ ۸۹ جهان را در اختیار دارد با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و به مرحله دوم حذفی صعود کرد.

برنده دیدار «آندریاس لونکو» از اتریش و «لیلیان باردت» از فرانسه حریف نوشاد عالمیان در دور دوم هستند. بازیکن اتریشی و فرانسوی به ترتیب در رده های ۸۸ و ۱۱۸ دنیا قرار دارند.

کد خبر 6094203 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی