Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:56:04 GMT

نتایج چشمگیر در صندوق فولاد با اعتماد به مدیران انقلابی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۲۹۹۷

نتایج چشمگیر در صندوق فولاد با اعتماد به مدیران انقلابی

به گزارش خبرگزاری مهر ، سید محمد حسینی در نشست با مدیرعامل و مدیران صندوق بازنشستگی فولاد ضمن تاکید بر رویکرد دولت سیزدهم در ترویج الگوی مدیریتی "انقلابی، جوان و جهادی" یادآور شد نتایج چشمگیر شش ماه گذشته در صندوق فولاد با اعتماد به مدیران "انقلابی ،جوان و جهادی" به دست آمده است.

به گفته وی دولت سیزدهم توانسته است با رویکرد جوانگرایی تحولات مثبتی را در حوزه های مختلف اقتصادی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحولاتی که می تواند در آینده ایی نزدیک به شکوفایی اقتصاد وو از بین رفتن مشکلات، بدون وابستگی به غرب منجر شود.

حسین عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در این دیدار با تشریح وضعیت نابسامان صندوق بازنشستگی فولاد در آغاز فعالیت تیم مدیریتی جدید، شفافیت و مقابله با فساد، جوان گرایی مدیریتی و به کار گیری مدیران انقلابی، اصلاحیه همسان سازی، تکریم و ارتقای رفاه بازنشستگان، برنامه ریزی برای سودده شدن شرکت های زیرمجموعه، پیگیری موضوعات کارگری، انضباط مالی، پیگیری پرونده های متعدد حقوقی، افتتاح و کلنگ زنی چند طرح توسعه ای، تعامل مطلوب با نمایندگان مجلس و برخی اقدامات دیگر را از جمله مهم ترین دستاوردهای صندوق بازنشستگی فولاد در شش ماهه اخیر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه صندوق بازنشستگی فولاد در دولت سیزدهم متحول شده است افزود: صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت های تابعه با رویکردی جهادی برای تحقق برنامه های دولت سیزدهم عزم جدی دارند.

عامریان با اشاره به سفرهای استانی خود به استان های مختلف شامل، کرمان، یزد، مازندران، خراسان، گلستان و خوزستان برای دیدار با بازنشستگان و بررسی وضعیت شرکت های تابعه گفت: برای نمونه، از زمان آغاز مسئولیت چهار بار به استان کرمان سفر کردم. در این استان مسایل حاد کارگری و اعتصابات وجود داشت که با همدلی با شورای کارگری و جلساتی که برگزار شد این مسایل مرتفع شد.

وی افزود: تیم مدیریتی جدید صندوق اصلاح همسان سازی را در ظرف کمتر از 3 ماه انجام داد. ضمن اینکه خدمات متعدد رفاهی به بازنشستگان از جمله سفرهای زیارتی و سیاحتی در دوره کنونی مشهود بوده است.

عامریان با اشاره به انتقادهای برخی بازنشستگان از بیمه درمان گفت: در قرارداد جدید تمام نواقص قراردادهای سالهای گذشته را برطرف و شرکت بیمه گر را مکلف به برطرف نمودن مشکلات موجود کرده ایم.

ادیانی راد معاون تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور نیز با اشاره به سوابق کاری خود در مجموعه زغالسنک البرز مرکزی و آشنایی با مجموعه صندوق گفـت تیم مدیریتی جوان صندوق کارهای بزرگی انجام داده که قابل تقدیر است.

وی افزود: امیدواریم با همکاری یکدیگر در برنامه هفتم توسعه، صندوق فولاد ردیف بودجه مستقل داشته باشد.

در این جلسه، شیخان و حمیدیان مدیران عامل شرکت های دخانیات و سنگ آهن مرکزی نیز گزارشی از شرکت متبوع خود ارائه دادند.

سید محمد حسینی نیز در پایان جلسه با ابراز خرسندی از خدمات صندوق فولاد به بازنشستگان و با اشاره به اهمیت تکریم این قشر خدوم، به تبیین رویکردهای و برنامه های دولت سیزدهم و به ویژه معاونت امور مجلس رئیس جمهور در تعامل نمایندگان و مدیران دستگاه های اجرایی پرداخت.

وی با بیان اینکه مدیریت جوان صندوق فولاد تحولی عظیم را در این صندوق ایجاد کرد گفت: آماده همکاری با صندوق فولاد هستیم تا در لایحه بودجه سال آینده، احکام محکم بودجه ای برای صندوق در نظر گرفته شود. ضمن اینکه آماده هستیم تا با همکاری صندوق اصلاحات قانونی مورد نظر صندوق فولاد در قالب لایحه به مجلس تقدیم شود.

بر اساس این گزارش احمد خانی نوذری معاون اقتصادی وزارت کار ، ساسان والی زاده مشاور فرهنگی رسانه ای معاون پارلمانی رئیس جمهور و امیر فؤاد محسنی مدیرکل حوزه مدیرعامل نیز دراین نشست حضور داشتند.

کد خبر 5520514

منبع: مهر

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی فولاد سید محمد حسینی مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی هیئت دولت صحن مجلس دولت سیزدهم حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی انقلاب اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران بهرام عین اللهی علی بهادری جهرمی ایران محمد باقر قالیباف احمد وحیدی محمد مخبر صندوق بازنشستگی فولاد دولت سیزدهم صندوق فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۸۵۳ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در هفته کاری که گذشت صندوق‌های با درآمد ثابت شاهد ورود نقدینگی ۸۵۳ میلیارد تومانی بودند در حالی که بازار سهام شاهد ورود هزار و ۲۵۷ میلیارد تومان پول افراد حقیقی بود و ارزش معاملات خرد حدود ۲۱ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومانی برای بازار ثبت شد.

او افزود: در این هفته کاری صندوق‌های با درآمد ثابت چهار روز یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه به ترتیب ۴۱۳، ۶۲۰، ۳۷۱ و ۵۱۶ میلیارد تومان ورود نقدینگی را شاهد بودند و در یک روز کاری یعنی شنبه هزار و ۶۷ میلیارد تومان نقدینگی از این صندوق‌ها خارج شد.

گفتنی است، طبق مصوبات سازمان بورس، صندوق‌های درآمد ثابت موظف هستند که حداقل ۷۵ درصد از دارایی خود را به اوراق بهادار با درآمد ثابت، گواهی سپرده بانکی و سپرده بانکی اختصاص دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • ورود ۸۵۳ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان