Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی جدی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: بحث راه آهن مشهد - بجنورد - گرگان از دغدغه های مقام معظم رهبری و مردم استان خراسان شمالی است که امیدواریم در سفر رئیس جمهور این مورد به نتیجه نهایی برسد.

وی آبرسانی آب های مرزی در روستای سرانی را مهم برشمرد و گفت: آب های مرزی از سوی کشور همسایه استفاده می شود و در این سمت ما به این آب ها به شدت احتیاج داریم، معطل کردن این موضوع نه به نفع کشور و نه به نفع استان است لذا باید آب رسانی روستای سرانی به شهرهای شیروان و فاروج تعین تکلیف بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی یکی از نیازهای اساسی استان را بحث خرید تضمینی دام سبک و سنگین دانست و افزود: دامداران ما در حال آسیب دیدن هستند بهتر این است که هیئت دولت این موضوع را در این سفر هم برای استان هم برای کشور تعیین تکلیف نماید.

جدی گذری بر وضعیت اشتغال استان و شهرستان شیروان زد و بیان داشت: رئیس جمهور در این سفراستانی باید برای بحث اشتغال و کسب و کار جوانان امتیازات ویژه ای را در این خطه در نظر بگیرد تا بتوانیم با جذب صنعتگران مختلف اشتغال را در استان بهتر ایجاد کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان، خراسان شمالی را یک استان های کشاورزی و دامپرو خیز دانست و گفت: برای صنایع تبدیلی و کشت مکانیزه علوفه و تمام مواردی که به دام مرتبط است، باید دولت تسهیلات ویژه ای در نظر بگیرد تا مردم این نقطه از ایران اسلامی نیز از خدمات حمایتی دولت بهره مند شوند.

جدی  آب رسانی به روستاها و شهرها و دسترسی به راه های مطلوب روستایی به عنوان یک زیر ساخت مهم است تا به شاخص های کشوری برسیم و وزرا دولت باید کمک کنند با تخصیص اعتبارات خوب بتوانیم عقب ماندگی های دو دهه گذشته رو جبران کرد.

وی همچنین به اهمیت استقلال دانشکده کشاورزی شهرستان شیروان اشاره کرد و ادامه داد: نکته قابل توجه این است که این دانشکده به عنوان پردیس دانشگاه بجنورد قرار نگیرد و باتوجه به اینکه دانشکده پرستاری شیروان از لحاظ ساختمان و تعداد اندک دانشجویان در وضعیت مطلوبی نیست، در لیست درخواست های مهم این شهرستان برای سفر ریاست جمهور قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/آ

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مردم شیروان سفر رئیسی به خراسان شمالی سفر رئیسی به استان مطالبات مردم استان از رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم

شهرستان مشهد در استان خراسان رضوی واقع شده است. هر ساله این شهرستان مذهبی به دلیل بارگاه مقدس امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) میزبان گردشگران بسیاری است. یکی از مهم‌ترین مکان های دیدنی این شهر مقدس که انواع جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی را در دل خود جای داده طرقبه است. در این منطقه خوش آب وهوا دشت گل‌های ارغوان وجود دارد که تا مسافت‌های طولانی چشم نوازی می‌کند.

در این روز‌های بهاری که اقصی نقاط کشور با باران همراه شده است، زیبایی این دشت نیز در یک روز بارانی دو چندان شده است.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: حسین ابراهیمی گنجه ای - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد