Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین دقیقی شامگاه سه شنبه در برنامه سه شنبه‌های مقاومت در تالار شیخ بهایی شاهین شهر با بیان اینکه شهید چمران حجت خدا در عرصه‌های مختلف بر روی زمین بود، اظهار داشت: شهید چمران در کنار امام موسی صدر حرکت کمک به محرومان جنوب لبنان را آغاز کرد.

وی افزود: امروز تأسیسات رژیم صهیونیستی تهدیدی علیه خودش است چون موشک‌های مقاومت بر روی مراکز هسته‌ای و اتمی رژیم جعلی صهیونیستی هدف‌گذاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جریان مقاومت توسط امام موسی و شهید چمران ایجاد شد، ادامه داد: ام القرای جریان مقاومت امروز، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه عملیات‌های ابتدای هشت سال دفاع مقدس منجر به شکست می‌شد، گفت: علت این امر غلط بودن مدل عملیات‌ها بود.

تشکیل بسیج مدیون شهید چمران است

سردار دقیقی با بیان اینکه چمران مرد نوآوری بود و تشکیل بسیج مدیون شهید چمران است، اضافه کرد: امروز بسیج نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای اسلامی به خصوص محور مقاومت حرف زیادی برای گفتن دارد.

وی با اشاره به اینکه شهید چمران تئورسین عبور از بحران بود، افزود: فیلم سینمایی «چ» تنها توانسته ۱۰ درصد قصه پاوه را پوشش دهد، این در حالی است که فداکاری‌های شهید چمران خیلی خیلی زیاد است‌.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: در زمان جنگ خیانت‌های بنی صدر را خیلی دیدیم اما شهید چمران جلوی این خیانت‌ها ایستاد، چمران مرد نوآوری و خلاقیت بود، کسانی که زمان جنگ شرایط هشت سال دفاع مقدس را لمس کردند می‌دانند چقدر سخت بود.

علت موفقیت ما قبل و بعد انقلاب تبعیت از رهبری بوده است

وی تاکید کرد: علت موفقیت ما قبل و بعد انقلاب تبعیت از رهبری بوده است، اگر ما بسیج مردمی داریم، اگر مدل جنگیدن داریم و به ویژه در نزدیک مرزهای اسرائیل همه از برکات شهیدانی همچون چمران بوده است.

سردار دقیقی با بیان اینکه از جنگ اقتصادی امروز نیز عبور خواهیم کرد، گفت: این پا برهنه‌ها بودند که جنگ را اداره کردند و بدون شک این جنگ اقتصادی را نیز با کمک هم سپری خواهیم کرد.

وی ضمن انتقاد از برخی سو مدیریت‌ها افزود: خداوند بدون شک اجر ملت سختی کشیده را ضایع نخواهد کرد و روسیاهی به آن دسته مسئولان خواهند بود که به مردم خدمت نکرده‌اند و محور تفرقه و ناامیدی بین مردم بوده‌اند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های ایثارگران و جانبازان برای بیدار کردن جوانان استفاده شود، ادامه داد: تحریم چه در زمان جنگ تحمیلی و چه هم اکنون در جنگ اقتصادی یک برکت است و باید از ظرفیت آن برای پیشرفت کشور استفاده کرد و اقتصاد غیر دولتی ایجاد کرد.

روایت‌های مردم شاهین شهر از مقاومت مستندسازی می شود

همچنین سعید ابریشمی راد، شهردار شاهین شهر نیز در این مراسم اظهار داشت: من شاهین شهری نیستم، واژه‌های زیاد مثبتی از شاهین شهر شنیدم و امروز می‌توانم بگویم این شهر منحصر به فرد است.

وی افزود: ما در قبال ظرفیت‌های شاهین شهر مسئول هستیم، یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد بودن شاهین شهر این است که شب‌های روشنی دارد.

شهردار شاهین شهر با بیان اینکه تاریخ مقاومت اعم از انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، جبهه مقاومت و غیره باید ماندگار بماند و به نسل‌های آینده نیز به خوبی منتقل شود، افزود: برای این امر دو هدف در پیش داریم یکی الگو سازی و دوم معرفی قهرمانان، تصور من امروز این است بر اساس رسالتی که داریم باید از واژه مقاومت و هشت سال دفاع مقدس باید تبدیل ارزش کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری شهروندان شاهین شهر خاطرات جنگ را در دل و جان خود دارند و باید این رویداد بزرگ را مستند سازی کنیم و قهرمان‌های آنها معرفی کنیم، افزود: سه شنبه‌های مقاومت پاتوقی برای دیدن، شنیدن و گفتن از فرهنگ مقاومت است.

کد خبر 5520528

منبع: مهر

کلیدواژه: شهید چمران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحریم های ایران حسین دقیقی بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی سفر استانی آمار کرونا اردبیل ویروس کرونا سازمان تبلیغات اسلامی مشهد آبرسانی ایلام کنگره شهدا کشاورزی هشت سال دفاع مقدس شهید چمران شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان

عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری مهر، صمیم مرادی روزبهانی، عملکرد تیم اعزامی مشترک سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با پرداختن به وسعت سیل در شهرستان کنارک در استان سیستان و بلوچستان گفت: صد در صد شهرستان کنارک درگیر سیلاب شده است. در واقع همه محلات هفتگانه به نوعی درگیر سیلاب است اما محلات پنجگانه نظرآباد، سورک، کوهیان، زیباشهر و چادران کاملاً درگیر سیلاب بوده و ضمن در اولویت قرار گرفتن امداد رسانی، از وضعیت بسیار نامناسبی نیز برخوردار بودند.

وی افزود: در خصوص میزان پیشرفت کار امدادی در سطح استان نیز طبق اظهارات جانشین شهردار کنارک، ۹۰ درصد از پنج محله که مساحتی در حدود ۱۵۰ هکتار است دچار سیلاب شده که حدود ۱۰۰ هکتار از این مساحت امداد رسانی شد و در ۵۰ هکتار شامل چادران و نظرآباد همچنان امداد رسانی در حال انجام است.

مرادی روزبهانی ادامه داد: تیم مشترک عملیاتی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران شامل نیروی انسانی به همراه وسایل نقلیه، ۱۰ دستگاه پمپ آب کف کش و لجن کش و دو دستگاه موتور برق با تجهیزات انفرادی برای کمک به مردم سیل زده اعزام شدند.

بر اساس این گزارش، تیم مشترک عملیاتی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و معاونت خدمات شهری و سازمان آتش نشانی در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین به محل حادثه اعزام شده است.

تیم عملیاتی مذکور بلافاصله پس از استقرار و از صبح روز جمعه ۳۱ فروردین با حضور در فرمانداری شهرستان کنارک و برگزاری جلسات هماهنگی با مسئولین شهرستان کنارک (فرماندار و شهردار کنارک) عملیات امدادرسانی را آغاز کرده و تاکنون مشغول به خدمت‌رسانی به سیل زدگان در این شهرستان است.

تیم اعزامی از سازمان مدیریت بحران شهر تهران تا پایان روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در حدود ۳۶۰ نفر ساعت زمان صرف عملیات امداد رسانی به سیل زدگان کرده است.

کد خبر 6089774

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • ماجراجویی تراکتور و سپاهان بدون حضور سرخابی ها؛ جامی برای فرار از بحران و انتقاد
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳