Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، محمدعیسی مالمیر مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور در آئین کلنگ‌زنی درمانگاه مهر شفاء دهدشت اظهار کرد: با کلنگ زنی این درمانگاه، تاکنون ۱۲۵ درمانگاه خدماتی بسیجیان در کشور احداث شده است.

وی خدمات این موسسه‌ها را در زمینه‌های درمان، بیمه، مددکاری و آموزش به جامعه بسیجیان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالمیر فعالیت این موسسه را از سال ۱۳۷۵عنوان و تصریح کرد: تاکنون ۱۰۲درمانگاه عملیاتی و ۳۰ درمانگاه در حال ساخت و تجهیز هستند.

وی افزود: با توجه به ابلاغ نقشه اعتلای بسیج توسط رهبر معظم انقلاب، سازمان بسیج طی دو برنامه عملیاتی پنج ساله تعداد درمانگا‌ه‌ها را از ۱۰۲ به ۵۰۰ درمانگاه افزایش خواهد داد.

مدیرعامل موسسه بسیجیان کشور، تمرکز این موسسه در حوزه مددکاری را بر افزایش جمعیت و بحث ناباروری عنوان و با توجه به افزایش زوج‌های نابارور گفت: تلاش بر این است سهمیه بیمه زوج‌های نابارور استان کهگیلویه و بویراحمد را از ۲۷۰۰ زوج به پنج هزار زوج برسانیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که درمانگاه مهر شفا دهدشت طی دوسال آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ ۸۲۰۱۶

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمه ناباروری کهگیلویه خبرگزاری فارس فرزندآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خاندوزی وزیر اقتصاد در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است.

خاندوزی در این نامه به بذرپاش نوشته است:

ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مستمر همکاران آن وزارتخانه شاغل در ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت در اجرایی نمودن مفاد ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه و غیرفعال نمودن کارت سوخت خودروهای گازسوز فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث در فاز اول اجرای ماده قانونی یادشده، با توجه به نتایج مثبت حاصله از اجرای این ماده قانونی که منجر به افزایش پوشش بیمه‌ای وسایل نقلیه و همچنین صرفه‌جویی در مصرف روزانه میلیون‌ها لیتر نفت و گاز شده است خواهشمند است دستور فرمایید در گام بعدی اجرای طرح عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتری در دستور کار قرار گیرد تا در آینده شاهد تداوم اثرات مثبت اجرای این ماده قانونی باشیم.

در پایان خاطرنشان می‌سازد همکاران این وزارت در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آماده هرگونه همکاری و مساعدت می‌باشند تا این مرحله از اجرای قانون نیز با شایستگی عملیاتی گردد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901032

دیگر خبرها

  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید
  • خاندوزی: سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه قطع شود
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند