Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) لیست اصلاحیه ساماندهی صادرات محصولات فولادی (مقاطع فولادی) را در سال ۱۴۰۱ منتشر کرده که براساس آن ۱۲۳ واحد مجاز برای صادرات مقاطع طویل معرفی شده‌اند.

به گزارش ایران اکونومیست، سیف‌الله امیری در نامه خود خطاب به مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات (نرگس باقری زمزدی) لیست اصلاحیه ساماندهی صادرات محصولات فولادی (مقاطع فولادی) در سال ۱۴۰۱ را ابلاغ و اعلام کرده است که براساس آن ۱۲۳ واحد مجاز به صادرات شناخته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این ابلاغیه آمده است:

"پیرو نامه ۶۰/۵۸۱۹۰ مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ با موضوع صادرات واحدهای تولیدکننده محصولات فولادی (مقاطع طویل) به آگاهی می‌رساند فهرست بازنگری شده، جایگزین لیست قبلی می‌شود و واحدهای مذکور تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ جهت صادرات نیازی بهتایید دفتر صنایع معدنی در سامانه فرامزی گمرک جمهورس اسلامی ندارند. لطفا دستور فرماید در این زمینه اقدام لازم صورت پذیرد."

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: صادرات فولاد ، دفتر مقررات صادرات

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: صادرات فولاد دفتر مقررات صادرات محصولات فولادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران

به گ زارش خبرنگار مهر، علی باقری شامگاه سه شنبه در در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بخش تعاون با محوریت اقتصاد تعاونی و مردم محور در راستای اجرا شدن شعار سال گام بر می دارد، تصریح کرد: در راستای عملیاتی کردن شعار سال باید تعاونی ها احیا شده و به همین دلیل بخش تعاونی ها امسال در نمایشگاه حضور پررنگ داشته تا در عرصه داخلی و بین المللی توانمندی خود را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه سهم تعاونی ها در صادرات محصولات و تولیدات افزایش یافته است، گفت: در دوسال گذشته تعاونی های مازندران، ۸۰میلیون دلار صادرات داشته اند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه اقتصاد تعاونی به دنبال افزایش سهم خود در اقتصاد کشور براساس شعار سال مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: فعالیت تعاونی ها با مشارکت مردم در دستور کار است و بخش تعاون باید براساس سند توسعه این بخش سالانه دو درصد رشد را در سهم خود از اقتصاد ملی برعهده گیرد.

وی یادآور شد: این مهم با کمک تمامی دستگاه های اجرایی استان محقق می شود تا سهم بخش تعاون از ۵ به ۱۵ درصد طی ۱۰ سال ارتقا یابد.

کد خبر 6093556

دیگر خبرها

  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • توقف صادرات مقاطع طویل لوله و پروفیل فولادی با الزام برگشت ارز
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد