Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تارنمای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، این جنبش با اعلام خبر شهادت «علی حسن حرب» جوان ۲۸ ساله فلسطینی توسط شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری، این جنایت وحشیانه را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، جنبش حماس با صدور بیانیه ای شهادت این جوان فلسطینی را که مورد اصابت چاقو از ناحیه قلب قرار گرفت، به ملت پایدار فلسطین و امت عربی-اسلامی تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه حماس آمده است: این جنایت تداوم جنگ کثیفی است که شهرک نشینان صهیونیست علیه ملت و مقدسات ما در پیش گرفته اند.

جنبش حماس همچنین این جنایت را نتیجه مستقیم اقدامات تحریک آمیز مقامات رسمی رژیم صهیونیستی و باز گذاشتن دست شهرک نشینان برای انجام اقدامات تروریستی سازمان یافته در مناطق مختلف فلسطین اشغالی برشمرد.

این بیانیه می افزاید: ملت مجاهد فلسطین و مقاومت شجاع آن ممکن نیست از خون فرزندان ملت یا جراحات آنها چشم پوشی کنند. بنابراین دشمن باید مسئولیت عربده کشی شهرک نشینان صهیونیست را بپذیرد و انقلابیون ملت ما در کمین نظامیان شکست خورده و شهرک نشینان جنایتکار خواهند بود.

جنبش حماس همچنین شهادت این جوان فلسطینی از سوی شهرک نشینان صهیونیست را به خانواده وی تسلیت گفت و برای آنها طلب صبر و بردباری نمود.

لازم به ذکر است که وزارت بهداشت فلسطین روز سه شنبه از شهادت یک فلسطینی در کرانه باختری خبر داد.

بر اساس این گزارش، این جوان فلسطینی از سوی یک شهرک نشین صهیونیست در سلفیت واقع در کرانه باختری اشغالی مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود و پس از انتقال به بیمارستان براثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

کد خبر 5520554

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین جنبش جهاد اسلامی رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی اوکراین روسیه ایالات متحده امریکا فلسطین عراق جنگ اوکراین سوریه ترکیه مسکو عربستان سعودی حمله روسیه به اوکراین اتحادیه اروپا جو بایدن شهرک نشینان صهیونیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو

خانواده های اسیران صهیونیست و شهرک نشینان امروز پنجشنبه همزمان با برگزاری جلسه شورای جنگ رژیم صهیونیستی در قلب شهر تل آویو در سرزمین های اشغالی تظاهرات کردند.

به گزارش‌ مشرق و به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، خانواده های اسیران صهیونیست و شهرک نشینان امروز پنجشنبه بار دیگر در منطقه «کریاه» در مرکز شهر تل آویو که مقرهای سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی در آنجا قرار دارد، تظاهرات کردند.

آنها در این تظاهرات سیاست های کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفته و خواهان بسته شدن قرارداد مبادله اسیران فلسطینی با بستگان اسیر خود در نزد مقاومت فلسطین شدند.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر)، توده صهیونیستها و بویژه خانواده های اسیران صهیونیست و همچنین محافل سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی نتانیاهو و ائتلاف حاکم او را مسئول غافلگیر شدن این رژیم در برابر مقاومت فلسطین و وقوع این عملیات می دانند و از عملکرد نتانیاهو در مدیریت جنگ انتقاد می کنند.

خانواده های اسیران صهیونیست و شهرک نشینان از آغاز عملیات طوفان الاقصی بارها علیه سیاست های کابینه تظاهرات کرده اند که به زد و خورد با پلیس و بازداشت شماری از آنها منجر شده است. آنها تاکید کرده اند که کابینه رژیم صهیونیستی به سرنوشت بستگان اسیر خود در نزد مقاومت فلسطین بی توجهی می کند و آنها در اولویت تصمیم گیری های اعضای کابینه قرار ندارند.

دیگر خبرها

  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه