Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ افشین صالحی‌زاده افزود: گزارش کارشناسی واصله حاکی از این است که زارعین بدون در نظر گرفتن حیات آبزیان رودخانه های منتهی به سد، اقدام به برداشت بی رویه آب نموده‌اند به میزانی که صرفاً گل و لای و رسوبات باقی مانده است. این مقام قضایی در ادامه بیان کرد: طبق بررسی های انجام شده هیچگونه مجوزی از سوی منابع آب یا جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص این نحوه برداشت آب صادر نگردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی‌زاده اظهارداشت: با توجه به این که بخشی از این ماهی ها توسط جهاد کشاورزی به آب سد ریخته شده اند، می‌بایست نظارت نیز توسط آن مرجع صورت می‌گرفت. دادستان بردسیر با بیان این مطلب که برای دو اداره مرتبط با موضوع پرونده قضایی تشکیل گردیده، گفت: در گزارش کارشناسی کمبود آب رودخانه ها، تبخیر آب موجود و بالا آمدن رسوبات نیز از علل این حادثه ناگوار برای آبزیان اشاره شده است اما به هیچ عنوان پذیرفته نیست پس از یک حادثه متولیان امر دلایل توجیه کننده برای ترک فعل های خود ارائه نمایند . او خاطر نشان کرد: تاکنون ۶ متهم در خصوص این پرونده تحت تعقیب دادستانی قرار گرفته‌اند. 46 کد خبر 1643719

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مرگ ماهی ها دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: مسئولان قضایی استان باید در راستای تحقق شعار سال کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل کردستان را شناسایی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی امروز در جلسه با شورای معاونین، روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های تابعه قضایی استان در سنندج، اظهار داشت: مدیران قضایی استان در سال‌جاری باید حضور پررنگ‌تری در میان مردم داشته باشند و درخواست‌های حقوقی و قضایی آنها را رسیدگی کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به جهش تولید با مشارکت مردم، افزود: مسئولان قضایی استان باید در راستای تحقق شعار سال ضمن شناسایی کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و اعلام این واحدها به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، اهتمام جدی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد: سند تحول قضایی و اجرای برنامه‌های عملیاتی قوه قضاییه در سال 1403 باید محور حرکت فعالیت‌های دستگاه قضایی استان در سال جدید باشد و با اتخاذ تدابیر و برنامه‌ریزی مدون، این برنامه در دادگستری استان اجرایی شود.

وی بر تکریم مراجعان به دستگاه قضایی تأکید کرد و گفت: یکی از مصادیق بارز این موضوع، پاسخگویی صحیح به سؤالات و درخواست‌های ارباب رجوع است و همچنین ارزش قائل شدن قضات و کارکنان اداری برای وقت مردم است.

حسینی خطاب به رؤسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان بر تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص تأکید کرد و یادآور شد: قضات باید در صدور قرار تأمین منجر به بازداشت با دقت بیشتری عمل کنند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان اضافه کرد: قضات امسال باید در راستای مختومه کردن پرونده‌های قضایی توام با اتقان آراء تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند تا زمینه رضایت‌مندی بیشتر مردم استان فراهم شود.

انتهیا پیام/481/

دیگر خبرها

  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی