Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین اردوی تیم ملی جودوی بانوان بزرگسال کشور با پیگیر‌های هیئت جودوی استان کرمان و با همکاری فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران و اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان با حمایت شرکت گل گهر از ۴ لغایت ۱۳ تیرماه به میزبانی شهرستان سیرجان در محل ورزشگاه شهید سلیمانی گل گهر برگزار می‌شود.

فاطمه پور فریدونی، زهرا پرتانیان، فاطمه محمدرضایی، مهدیه ایران نژاد، شکوفه نورالهی، ساغر اسکندری و تینا جورجندی پور نفرات دعوت شده از استان کرمان به اردو تیم ملی جودوی بانوان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فریبا دریایی و محبوبه حریفی نیز با دعوت فدراسیون در این اردو نیز حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کرمان فدراسیون جودو اردوی تیم ملی ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵۶ ایل و طایفه مستقل در ایران زندگی کوچندگی دارند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مهدی میزبان، در دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر که در جعفرآباد مغان برگزار شد، اظهار کرد: جمعیت عشایری کشور ۲۵۱ هزار خانوار با یک‌ میلیون ۱۰۰ هزار نفر است که این قشر زحمت کش، نقش بسیار تاثیرگذاری در تولید دارند.
وی افزود: عشایر با تشکیل ۱.۴ درصد جمعیت کشور، ۲۵ درصد گوشت‌ قرمز و ۳۵ درصد صنایع‌دستی کشور را تولید می‌کنند.معاون توسعه و امور زیربنائی سازمان امور عشایر کشور عنوان کرد: سازمان امور عشایر ایران دو وظیفه اصلی خدمات‌رسانی به عشایر و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی برای پیگیری مطالبات عشایر را انجام می‌دهد.

میزبان بیان کرد: باید به ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، هویتی، اقتصادی و اجتماعی عشایر توجه شود و آنها را به ثبت برسانیم.وی با اشاره به اینکه این جشنواره طی دهه‌ها برگزاری به صورت ملی، تبدیل به یک جشنواره بین‌المللی شد و این دومین دوره بین المللی آن است، تصریح کرد: نیاز است در سال‌های آینده کنگره ملی عشایر و کنگره عشایر شاهسون در منطقه مغان برگزار شود.
میزبان گفت: برگزاری این جشنواره برای همکاری‌های بین دستگاهی و مدیریت کوچ عشایر طراحی شده و مجموعه‌ای از آداب و رسوم و فرهنگ و هنر عشایر در آن به نمایش گذاشته می‌شود که نقش ترویجی و هویتی برای جوانان نیز دارد.
وی ادامه داد: عشایر مغان به‌عنوان ممتازترین مرزداران در شمال غربی کشور هستند که متاسفانه مستندات فرهنگی قابل توجه‌ای در این حوزه انتشار داده نشده است.
معاون توسعه و امور زیربنائی سازمان امور عشایر کشور اذعان کرد: برندهای زیادی در حوزه عشایر در کشور وجود دارد و لازم است برندهای پنیر در منطقه مغان که از طریق دام عشایر تهیه می‌شود با نام عشایر شاهسون برندسازی شود.
وی یادآور شد: شاهسون‌ها در حکومت صفوی که بعد از ساسانیان اولین حکومت ملی در ایران را بوجود آوردند، نفش ممتازی داشتند.میزبان افزود: مسکن عشایر شاهسون تحت عنوان "آلاچیق" در کشور مطرح است اما شاهسون‌شناسی در تحقیقات و پژوهش‌های دانشگاهی جایگاه چندانی ندارد که در این زمینه باید فرهنگ دوستان و محققین و علاقه‌مندان منطقه کار کنند.

دیگر خبرها

  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • ۶۵۶ ایل و طایفه مستقل در ایران زندگی کوچندگی دارند
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد