Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالله نجفی سه شنبه شب در نشست هم اندیشی مدیران و نخبگان رسانه با موضوع جهاد تبیین؛ لزوم تقویت سخت افزاری و نرم افزاری رسانه ها افزود: جریان رسانه ای نیاز به توجه ویژه دارد زیرا حال اقتصاد رسانه پیش از این بحران‌ها خوب نبوده و با وجود اینکه بیشتر فعالان این عرصه با نگاه خدمت وارد کار شده اند امروز فشار سنگینی را برای زنده نگه داشتن رسانه‌ها متحمل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فعالان حوزه رسانه استان بوشهر از هیچ تلاشی در خدمت به نظام، انقلاب و استان فروگذار نبوده و نیستند براین اساس شایسته است متولیان امر نیز در حمایت و پشتیانی از این خانواده با تمام توان ورود کنند. 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: با وجود تاکیدهای مکرر اما هنوز شاهد هستیم هر روز به وسیله ای برخی‌ها به دنبال انفعال اهالی رسانه هستند و باور داریم که هیچ خیانتی بالاتر از این در حق کشور نیست.

وی تاکید کرد: زمانی که یک رسانه به انفعال کشیده می‌شود کارکرد خود را از دست می دهد و نمی‌تواند منادی امید و نشاط در جامعه باشد.

نجفی یادآور شد: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه را باید ویژه دید و موضوعات این قشر نیز باید در اولویت امور باشد.

به گفته نجفی پیشنهادهایی به صورت رسمی برای صیانت و حمایت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در حوزه های تسهیلات، آموزش، بهره‌مندی نهادها از ظرفیت‌های بومی و تقویت این جامعه از محل مسئولیت‌های اجتماعی ارائه شده است و امیدواریم شاهد تحقق وعده مسئولان استان بوشهر باشیم.

وی درباره نشست هم اندیشی اهالی رسانه استان بوشهر گفت: نشست مدیران و نخبگان رسانه با هدف ایجاد همدلی و هم افزایی در سال‌های گذشته به صورت فصلی برگزار می‌شد که با توجه به همه گیری و شیوع ویروس کرونا تدبیر مجموعه به کاهش چنین نشست هایی بود؛ با توجه به اینکه کشور از وضیعت بحرانی خارج شده بار دیگر این نشست ها نیز برقرار شده است.

نجفی اظهار کرد: امیدواریم در این نشست‌ها ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع های اساسی شاهد انسجام و اتحاد اهالی رسانه برای نقش آفرینی اثربخش در حوزه پیرامونی وظایف‌ خود باشیم.

برچسب‌ها بوشهر جهاد تبیین رسانه سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر جهاد تبیین رسانه بوشهر جهاد تبیین رسانه سازمان بسیج مستضعفان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه در نشست گامبیا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی، در سخنرانی افتتاحیه اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی ضمن تبریک به گامبیا به خاطر ریاست این اجلاس، تصریح کرد که کشورش خواستار آتش بس فوری و دائمی در نوار غزه است.

وزیر خارجه عربستان همچنین بر اهمیت تأمین گذرگاههای بشردوستانه امن برای پایان دادن به درد و رنج فلسطینیان در غزه تاکید دارد.

نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول، پایتخت گامبیا آغاز به کار کرد. موضوع جنگ علیه نوار غزه در راس اولویت های پانزدهمین اجلاس سازمان همکاری اسلامی قرار دارد.هدف از برگزاری این اجلاس تقویت وحدت در مقابله دسته جمعی با چالش های مبرم پیش روی امت اسلام و گسترش همکاری و همبستگی بین کشورهای عضو در دستیابی به اهداف مشترک مندرج در منشور این سازمان است.

این اجلاس دو روزه با شعار «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» به بررسی مسائل و موضوعات جهانی از جمله وضعیت کنونی فلسطین و جنگ کنونی رژیم صهیونیستی در نوار غزه را که منجر به شهادت بیش از ۳۴ هزار نفر شده است؛ مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

کد خبر 6096592

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه در نشست گامبیا
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • رایزنی ایران و افغانستان بر تقویت ترانزیت از مسیر چابهار
  • وقتی دابو کاپیتان پرسپولیس را بازی داد (عکس)
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • اهالی رسانه و تپق‌های زبان معیاری
  • رسالت معلمی دفاع از حق است
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود