Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز تولد دو تن از مردان تاثیرگذار فوتبال ایران است

اول تیر ماه برای فوتبال ایران یادآور تولد 2 بازیکن معروف است که یکی با درخشش خود در اواخر دهه نود میلادی به فوتبال ایران شور مضاعف آورد و دیگری با مرگ دلخراشش در 30 سالگی بسیاری را متاثر کرد.

به گزارش طرفداری، خداداد عزیزی و مرحوم هادی نوروزی در اول تیر ماه به دنیا آمده و فردا روز تولد آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداداد عزیزی، در روز اول تیرماه سال 1350 به دنیا آمده است، او در بازیهای مقدماتی جام جهانی 1998 از ستارگان تیم ملی فوتبال بود و تاریخی ترین عملکرد را در روز 8 آذرماه 1376 و در مسابقات مقدماتی جام جهانی 1998 فرانسه برابر تیم ملی استرالیا داشت.

اما هادی نوروزی که متولد اول تیر ماه 1364 بود در مهر ماه سال 1394 به علت مشکل قلبی در حالی درگذشت که تازه در آن مقطع کاپیتان تیم پرسپولیس در مسابقات لیگ کشورمان شده بود.

با 2 نگاه متفاوت تولد این 2 عزیز را تبریک می گوییم و امیدواریم خداوند به خداداد عزیزی سلامتی و به هادی نوروزی آمرزش و غفران الهی را هدیه کند.

اخبار داغ 

جذب 2 بازیکن خارجی با نظر ریکاردو ساپینتو شهاب زاهدی مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد اولین تصویر سادیو مانه در پیراهنی با لوگوی بایرن مونیخ / عکس نکته آماری؛ موفقیت بیشتر وینیسیوس در دریبل‌زنی نسبت به کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن

برای لیورپول، نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۴ از همین حالا آغاز شده‌است

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، سران لیورپول تقویت خط دفاعی را اولویت خود در نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۴ قرار داده‌اند و می‌خواهند با جذب دست کم یک دفاع وسط جدید، مشکلات خود را در این پست برطرف کنند. مدیران لیورپول جستجوها بر سر یافتن مدافعی در دردسترس و تراز اول را آغاز کرده‌ و در همین راستا، نام‌های مختلفی را مورد بررسی قرار داده‌اند. 

بر اساس خبرها، هرچند آرنه اسلوت اختیار چندانی در نقل و انتقالات لیورپول نخواهد داشت، اما مدیران باشگاه قصد دارند دفاع وسط جدید خود را با مشورت سرمربی هلندی انتخاب کنند. لذا آن‌ها پس از بررسی و جمع‌بندی گزینه‌های در دسترس، لیست خود را برای انتخاب نهایی به اسلوت ارائه خواهند داد تا او، تصمیم آخر را در مورد خط دفاعی تیم آینده‌اش اتخاذ کند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • ویدیو/ خاطره‌بازی با معلم‌ها؛ داستان شیرین‌ترین کتک دنیا
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • معلم هایی که ستاره شدند
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن