Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه امروز با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، به نظر می‌رسد که وظایف مربوط به تبلیغ و تبیین در جمهوری اسلامی باید به صورت سیستماتیک دنبال شود، گفت: بخشی از وظایف این حرکت سیستماتیک بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است و این سازمان باید هر کار و هر تبلیغ بر زمین مانده را بر عهده گرفته و آن را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تجهیز مبلغین به دانش روز را نیاز امروز در این عرصه دانست و تصریح کرد: این دانش‌ها شامل دانش‌های گوناگونی است که بتواند در حوزه‌های مختلف، کارکرد جمهوری اسلامی را به نحو احسن در چند سال گذشته و در سال‌های بعد از انقلاب تبیین کند.

افشارچی با تاکید بر اینکه نقش مهمی در ترویج ارزش های دینی و آرمان های انقلاب دارد، افزود: جهاد تبیین یکی از مهم ترین وظایف سازمان تبیغات اسلامی است که این امر باید با جدیت در سرلوحه فعالیت های تبلیغی باشد.

استاندار زنجان، با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه مشخصی در حوزه تبیین داشته و بخشی از جهاد تبیین سیستماتیک بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است، یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از حسنات جمهوری اسلامی ایران بوده و دستگاهی است که رسماً متولی تبلیغ همه حسنات جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

افشارچی افزود: یک بال بسیار مهم این بخش حوزه هنری است و از دل این حوزه افراد بسیار بزرگی بیرون آمده و تربیت شده‌اند و بخشی است که هنر دینی در آن تبلور پیدا می‌کند و ما بسیار به آن امیدوار هستیم که در دوره جدید بسیار موفق‌تر و پربارتر عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی در استان زنجان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی و همچنین حوزه اطلاع رسانی بسیار خوب عمل کرده است و امیدواریم روحانیون اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و کل بدنه سازمان تبلیغات اسلامی بیش از پیش به تجهیز خود و دانش‌های مورد نیاز برای تبلیغ اقدام کند.

کد خبر 5520560

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سازمان تبلیغات اسلامی علما و روحانیون محسن افشارچی بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی سفر استانی آمار کرونا اردبیل ویروس کرونا سازمان تبلیغات اسلامی مشهد ایلام آبرسانی کنگره شهدا اجتماع سلام فرمانده سازمان تبلیغات اسلامی جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نتیجه انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در سمیرم و لنجان با رقابت تنگاتنگ نامزد‌ها به دور دوم کشیده شد.


در حوزه انتخابیه سمیرم، سید محمد موسوی و رحیم کریمی و در حوزه انتخابیه لنجان نیز حسین رجایی و اکبر پولادی برای راهیابی به مجلس در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.


مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در حوزه‌هایی که نتیجه به دور دوم موکول شده (از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۰) خواهد بود.


دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت بطور همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند