Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۵.۲ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) بندر مقام در استان هرمزگان را لرزاند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور در ساعت 01:39:35 بامداد امروز زمین لرزه‌ای به شدت 5.2 ریشتر بندر چارک از توابع شهرستان بندرلنگه را لرزاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مختصات این زمین‌لرزه که در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داده، 27.04 درجه عرض شمالی و 53.26 درجه طول شرقی ثبت شده است.

این زمین‌لرزه در 24 کیلومتری بندر مقام، 28 کیلومتری پارسیان و 33 کیلومتری لامرد استان فارس رخ داده است.

بازسازی 750 واحد مسکونی مناطق زلزله‌زده اندیکا به مرحله پایانی رسیدزلزله‌ای 4 ریشتری "بندر چارک" در استان هرمزگان را لرزاند‌زلزله 4.9 ریشتری مراوه‌تپه در گلستان را لرزاند/ مرکز ‌زمین لرزه ‌ترکمنستان بود + جزئیات

به گزارش تسنیم، هنوز از میزان خسارات گزارشی اعلام نشده اما تاکنون بیش از 80 زمین لرزه با قدرت‌های مختلف مناطقی از استان هرمزگان از جمله بندر جناح را به لرزه درآورده است. 

انتهای پیام/864/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری هرمزگان زلزله استانداری هرمزگان زلزله استان هرمزگان زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم

ورزشکاران و اهالی روستای گوروی در شهرستان بشاگرد از تجهیز نشدن زمین ورزشی روستا به چمن مصنوعی، به وسیله اداره کل و رزش و جوانان استان گلایه دارند.

به گفته شهروند خبرنگار، ساخت این زمین ورزشی از سال ۹۶ به صورت مشارکتی آغاز شد و با وجود تکمیل آن، هنوز چمن مصنوعی ندارد.

رئیس اداره فنی و نظارت بر اماکن ورزشی هرمزگان علت تکمیل نشدن این طرح را مصوب نشدن بودجه در چند سال گذشته عنوان کرده و گفت: خوشبختانه سال گذشته بودجه تکمیل این طرح مصوب شده و اکنون در مرحله عقد قرارداد است.

مسیحی افزود: پس از عقد قرارداد نهایت تا ۲ ماه آینده، چمن مصنوعی خریداری و نصب می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • از رکوردشکنی فیزیکدانان تا از آب باتری ساختن چینی‌ها
  • ناسا از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین، پیام دریافت کرد!
  • بندرچارک لرزید
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • خوزستان لرزید
  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود