Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، محسن مهدیان مدیرعامل موسسه همشهری در یادداشتی نوشت: 

یکم. اخیرا آقای تاج‌زاده گفته است که طاغوت پهلوی را به جمهوری اسلامی ترجیح می‌دهد. این ادعا بیانگر عاقبت بخیری جبهه اصلاحات است. این گزاره، استدلال نیاز دارد. اجازه دهید با یک خاطره مرور کنیم.

دوم. سال‌ها پیش در ایام فتنه ۸۸، در دیداری که با جمعی از دوستان رسانه‌ای با آقای خاتمی داشتیم، متوجه شدم که وی با ادعای تقلب مخالف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همان جلسه دلسوزانه پرسیدم چرا این موضع را عمومی نمی‌کنید؟ پاسخ وی این بود که گستره اصلاحات از ایثارگر است تا گوگوش و سروش. اعلام علنی این موضع باعث می‌شود پایگاه اجتماعی اصلاحات لطمه ببیند.

سوم. یکی از مهم‌ترین توصیه‌های رهبر انقلاب به مسئولان و گروه‌های سیاسی در دهه‌های ۷۰و ۸۰این بود که نسبت‌تان را با خودی‌ها (جبهه انقلاب) و غیرخودی‌ها (دشمن) شفاف کنید. سال‌ها بعد نیز رهبر انقلاب در اواسط دهه ۹۰ در سالگرد ارتحال حضرت امام با رد دوگانه‌های تصنعی سیاسی، مجدد بحث خودی و غیرخودی را تحت عنوان دوقطبی انقلاب و ضدانقلاب مطرح کردند و تأکید داشتند دوقطبی اصیل، صف‌بندی انقلابیون در مقابل جریانی است که مقابل انقلاب شمشیر کشیده است. حرف اصلی این بود که به‌جای تقابل با هم، مقابل دشمن حقیقی انقلاب جبهه بگیرید و از باطل اعلام برائت کنید.

چهارم. گذشت و گذشت. جریان اصلاحات در هیچ دوره‌ای دست به این شفافیت نزد و همواره نفع سیاسی‌اش را پنهان‌کاری و عدم‌مرزبندی صریح با دشمن می‌دانست. خیالشان این بود که این پنهان‌کاری رأی‌ساز است. عادت کرده بودند با اتکا به آرای سیاه (اپوزیسیون) پیروز انتخابات‌ها شوند. آرایی که فکر می‌کردند اگر اصلاحات رأی بیاورد، می‌توانند به پایان حکومت دینی امیدوار شوند.

پنجم. و اما کار روی زمین مانده اصلاحات را رسانه‌های اجتماعی به پایان رساندند. امروز به مدد عصر شبکه همه‌چیز شفاف شده است. امروز ضدانقلاب در یک صف‌بندی روشن از همجنس‌بازان تا شیطان‌پرست‌ها تا سلطنت‌طلبان تا تروریست‌ها و تا مواجب‌بگیران رسانه‌ای شیطان‌صفت، خود را حتی از اصلاحات نیز جدا کرده است و مقابل انقلاب صف‌بندی دارند. در این میان جریان اصلاحات ناخواسته و به ناچار مجبور شده است موضع خود را شفاف کند؛ چون آرای سیاه سفره‌شان را جدا کردند و دیگر دونبشی سیاسی دکانی نخواهد ساخت.

همین موضوع باعث شد تکلیف خیلی‌ها روشن شود یا درون انقلاب یا مقابل آن. اینجاست که خیلی‌ها مثل تاج‌زاده ترجیح دادند در صف سلطنت‌طلب‌ها و منافقین و... قرار بگیرند و عده‌ای دیگر طیف انقلاب، و این عاقبت بخیری است.

کد خبر 685143 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها محسن مهدیان خبر ویژه سید محمد خاتمی مصطفی تاجزاده اصلاح‌ طلبان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محسن مهدیان خبر ویژه سید محمد خاتمی مصطفی تاجزاده اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان نقده با اشاره به اینکه  تاریخ سیاسی شهرستان نقده هرگز فراموش شدنی نیست ، افزود : فراموش کردن آنها باعث خیانت به خون شهداست و ما وظیفه سنگین اشاعه این فرهنگ و انتقال آن به نسل های آتی را بر عهده داریم .

محمد نوبخت نیا افزود: مردم شهرستان در سال ۱۳۵۸ با دفاع از آرمانهای نظام  غیرت و مردانگی خود را نشان داده اند و امروز وظیفه ما سرکشی ودیدار با خانواده شهداست که باعث آرامش و رفع خستگی در طول یک هفته کاریست .

وی در ادامه گفت : مسیر شهدا بعد از ۴۵ سال از انقلاب هنوز ادامه دارد و مسئولین خودشان را مدیون شهدا می داند  و امروز در جنگ نرم در قالب های دیگر با آرمان شهدا بیعتی دیگر تازه می کنیم .

فرماندار نقده افزود: ما باید مواظب فضاهای موجود باشیم تا اشرار ضد انقلاب و بدخواهان نظام مجددا چشم طمع نداشته باشند .

 

شهید نجفعلی الماس زاده ۱۳۵۸/۱/۳۱بر اثر تیر مستقیم عناصر فریب خورده ضد انقلاب در  نقده به فیض شهادت رسید .

وی  یک شهروند عادی بود وبه شغل کارگری  اشتغال  داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • ببینید | روایت یک خبرنگار از دیدار معلمان با رهبر انقلاب
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • فیلم| روایت دیدار آینده‌سازان با رهبر انقلاب
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند