Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: نهضت پیشرفت بانوان با هدف توانمندسازی بانوان مستعد جهت تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در استان گیلان راه‌اندازی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام سعید مهدوی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت سالروز تأسیس تبلیغات اسلامی درباره محوریت برنامه‌های این سازمان اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی از مجموعه‌های فرهنگی برای آشنا شدن جامعه با اسلام بهره‌گیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه با استفاده درست از تشکل‌های مردمی و ارتقای آن سازمان تبلیغات اسلامی موفق به اقناع‌سازی می‌شود افزود: سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان با ابتکاری که برای برگزاری جشنواره حبیب از خود نشان داد در سطح کشور پیشی گرفت.

وی تصریح کرد: زمانی که موضوع حماسه‌آفرینی تشکل‌های دینی در زمان کرونا مطرح شد رهبر انقلاب فرمودند "ای کاش آوینی‌هایی بود که می‌توانست این‌ها را انعکاس دهد" و گیلان به این پیام رهبری لبیک گفت و در جهت تربیت آوینی‌‌ها گام برداشت و یکی از رویکردها در این بین پالایش رشد شبکه تبلیغ بود.

مرکز مطالعات‌ زنان و خانواده در بسیج اساتید استان گیلان تأسیس شدگروه‌های مصلحین برای کاهش آمار طلاق در استان گیلان راه‌اندازی می‌شودظرفیت مراکز ساماندهی معتادان متجاهر در استان گیلان 5 برابر افزایش می‌یابد

مهدوی درباره برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی گیلان برای هویت بخشی ملی و انقلابی ابراز داشت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب عنوان داشتند که باید با امیدآفرینی با سوی تمدن اسلامی رفت و یکی از مؤلفه‌‌های مهم تمدن‌سازی داشتن روح امید و هویت‌سازی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه یکی از عناصر تمدن‌ساز در گیلان میرزاکوچک جنگلی بوده که گنج هویتی ما است عنوان کرد: برای رسیدن به روح امید باید بتوانیم نسل جوان استان را با این عناصر آشنا کنیم؛ یکی از ابتکارات سازمان امسال برگزاری نشست نمایندگان جنبش مقاومت در قم بود.

وی با بیان اینکه بزرگداشت شخصیت‌هایی مانند آیت‌الله بهجت و پروفسور سمیعی در تمدن‌سازی موثر است افزود: گنجینه‌های هویتی دفینه شده‌ای در گیلان وجود دارد که در لابه‌لای تاریخ گم شده است مانند شهید هادی صابر آزادمهر، جوانی متدین که باید به نسل جدید معرفی شود.

مهدوی در مورد بهره‌گیری سازمان از نخبگان برای رسیدن به اهداف معیت شده تبلیغات اسلامی با بیان اینکه اکثریت اعضای هیئت‌های مذهبی در استان جوانان هستند خاطرنشان کرد: در سازمان تبلیغات اسلامی گیلان برای ارتقای مسئولان تشکل‌های دینی برنامه‌های آموزشی اجرا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اقدامات سازمان برای ورود جوانان به اجتماع و مطالبه‌گری تصریح کرد: همچنین سازمان تبلیغات اسلامی بین مسئولان تشکل‌ها و مدیران استانی واسطه شده تا در فضای صمیمی به مطالبه‌گری درست پرداخته و تشکل‌ها را وارد اجتماع کند.

وی درباره راهبرد تبلیغات اسلامی برای موفقیت در جهاد تبیین با اشاره به اینکه در جنگ روایت‌ها جای حق و باطل عوض می‌شود گفت: سازمان تبلیغات با برگزاری جلسات تبیینی در قالب‌های مختلف، برگزاری جلسات هم‌اندیشی با موضوع گفتمان انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب جهاد تبیین را دنبال می‌کند.

مهدوی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد توجه سازمان تبلیعات اسلامی گیلان جمعیت و فرزندآوری است افزود: سازمان با پیگیری مجدانه در راستای فرزندآوری گام برمی‌دارد زیرا بحران جمعیت یک بحران هویت‌سوز است و برای امیدآفرینی و هویت‌سازی جامعه باید جوان باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه اولویت گفتمان‌سازی سازمان تبلیغاتی اسلامی گیلان از دو سال گذشته تاکنون جمعیت است اظهار داشت: در این راستا با برگزاری کارگاه‌های آموزشی فرزندآوری، مقابله با کاهش جمعیت و پیشگیری از طلاق برای انجمن اولیاء در مدارس این هدف را دنبال می کند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان در این عرصه افزود: همچنین جلسات تبیینی با دعوت از جمعیت‌پژوهان در حوزه فرزندآوری برای قشرهای مختلف برگزار شد و با اجرای پویش‌ها و تولید محتوا در فضای مجازی نیز اقداماتی توسط سازمان تبلیغات اسلامی در حال انجام است.

مهدوی درباره رویکرد نهضت پیشرفت بانوان با بیان اینکه یکی از قشرهای موثر در نهضت تبلیغ بانوان هستند عنوان کرد: توانمندسازی بانوان مستعد جهت تقویت گفتمان انقلاب در نهضت پیشرفت بانوان پیش‌بینی شده و کارگاه‌های آموزش نسل حسینی با تکیه بر موضوع جمعیت برای بانوان برگزار شد.

انتهای پیام/614/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی خانواده انقلاب اسلامی خانواده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان سازمان تبلیغات اسلامی نهضت پیشرفت بانوان استان گیلان اسلامی گیلان تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۴۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شهرستان آران و بیدگل از جمله شهرستان‌های موفق در طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» در استان اصفهان بوده است، اظهار کرد: این طرح ملی به منظور ترویج گفتمان قرآنی در جامعه و به همت سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران وبیدگل با بومی‌سازی طرح ملی زندگی با آیه‌ها تولیدات مناسبی در راستای افزایش مشارکت شهروندان داشت، تصریح کرد: در اجرای این طرح بومی سازی شده، کلیپ‌های تفسیری سه دقیقه‌ای نکات تدبّری و مفاهیم آیات منتخب توسط حجت الاسلام «مهدی یوسفیان آرانی» معاون پژوهش مرکز تخصصی مهدویت حوزه عامیه قم بیان و تلاوت آیات منتخب آن را استاد محمدجواد نصیری آرانی قاری ممتاز ملی شهرستان آران و بیدگل بر عهده داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل با بیان اینکه هر روز ماه رمضان، یک مسابقه پیامکی روزانه از کلیپ همان روز برگزار می‌شد، افزود: در مجموع ۳۰ روز مسابقه از محتوای این کلیپ‌ها، ۳۴ هزار و ۲۰۰ نفر در این مسابقه شرکت کردند که یک آمار کم نظیر را از یک مسابقه قرانی شهرستانی در کشور رقم زدند.

وی گفت: قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان این مسابقه در دهه کرامت برگزار خواهد شد و در مجموع ۶۰ نفر به عنوان برندگان مسابقه معرفی خواهند شد.

کد خبر 6094399

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج