Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@17:41:17 GMT

۴ کشته در حادثه رانندگی محور «سربیشه- نهبندان»

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۴۳۲۴

۴ کشته در حادثه رانندگی محور «سربیشه- نهبندان»

سرهنگ علیرضا رضایی، رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: ساعت ۰۱:۳۹ بامداد امروز در کیلومتر ۳۲ سربیشه-نهبندان یک دستگاه تریلی حامل فرآورده‌های نفتی با یک دستگاه کامیون حامل بار ضایعات برخورد و منجر به آتش‌سوزی گسترده می‌شود.

وی با بیان اینکه ۸ تیم از پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند، بیان داشت: همچنین خودرو‌های آتش‌نشانی از ۴ شهرستان بیرجند سربیشه نهبندان و شوسف به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند خودروی کامیون کشنده تانکر با کامیون باری برخورد کرده است که بر اثر این حادثه خورد ها دچار حریق شده و ۴ نفر  راننده و سرنشینان جان خود را از دست داده‌اند.

رضایی در خصوص علت حادثه، مطرح کرد: علت حادثه بی‌احتیاطی از جانب رانندگی کامیون باری به دلیل انحراف به چپ ناشی خواب‌آلودگی و خستگی اعلام کرد.

وی مطرح کرد: محور موصلاتی سربیشه - نهبندان از زمان وقوع حادثه تا ۴:۳۰ بامداد مسدود بود که با اطفا کامل حریق مسیر بازگشایی شد.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس راه خراسان جنوبی سرهنگ رضایی تصادف جاده سربیشه نهبندان مرگ 4 نفر در جاده آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان

امین عربپور رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان زرند گفت: به دنبال گزارش مردمی در ساعت ۱۲:۰۹ ظهر امروز مبنی بر حادثه رانندگی رخ به رخ وانت مزدا و کمپرسی در محدوده روستای کریم آباد در محور زرند رفسنجان، بلافاصله دو تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی افزود: متاسفانه یکی از سرنشینان وانت که خانم ۷۵ ساله‌ای بود، به علت شدت جراحات در دم جان خود را از دست داد و راننده وانت که مرد ۸۰ ساله‌ای بود، بعد از رها سازی با تلاش پرسنل اورژانس و انجام اقدامات اولیه به منظور ادامه درمان به بیمارستان سینای زرند منتقل شد که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

عرب پور تصریح کرد: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره