Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه استقلال تهران بعد از یک ماه رایزنی ها برای انتخاب سرمربی به جای فرهاد مجیدی روز گذشته در نهایت از سرمربی جدید رونمایی کرد.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی و 49 ساله شب گذشته وارد ایران شد تا کار خود  را به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید استقلال آغاز کند.

نشریه «desporto.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sapo» پرتغال در واکنش به انتقال مربی پرتغالی نوشت: قهرمان فوتبال ایران اعلام کرد ریکاردو سا پینتو پرتغالی که فصل گذشته نتوانست مانع از سقوط موریرنزه به لیگ دسته دوم شود، سرمربی جدید استقلال شد.

مهاجم سابق 49 ساله پس از کار در صربستان، یونان، عربستان سعودی، بلژیک، لهستان، برزیل و ترکیه، ماجراجویی جدیدی در خارج از کشور خواهد داشت.

استقلال پس از یک دوره رقابتی که هیچ شکستی در آن متحمل نشد (19 برد و 11 تساوی) قهرمان فعلی ایران است.

پیش از این در پرتغال، ساپینتو مربیگری اسپورتینگ،  براگا، بلننسس و موریرنزه را برعهده داشته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد

آفتاب‌‌نیوز :

سیدمحمد مهدی سجادی روز دوشنبه افزود: عصر روز گذشته اعضای یک خانواده چهار نفره در رودخانه نیاتک هیرمند برای شنا رفته بودند که نوجوان ۱۳ ساله دچار غرق‌شدگی می‌شود و برادر ۱۹ ساله آن به کمک برادر می‌رود.

وی ادامه داد: در این حادثه هر ۲ برادر غرق شدند و پدر خانواده که خودش را به آب می‌زند توسط یکی از اهالی محل نجات پیدا می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر یکی از این افراد شب گذشته پیدا شد و پیکر دیگر شب گذشته به دلیل تاریکی مقدور نبود و امروز پیدا شد.

وی بیان کرد: با توجه به آشنا نبودن مردم از وضعیت رودخانه‌ها از خانواده‌ها تقاضا می‌شود از تردد در محدوده رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

ورود سیلاب ناشی از بارندگی‌های اسفند و اوایل فروردین سبب جاری شدن سیلاب در رودخانه هیرمند و کانال‌ها و انهار منطقه سیستان شده است و با وجود هشدار‌های متعدد از سوی دستگاه‌های امدادی برخی شهروندان بدون رعایت نکات ایمنی به کنار رودخانه ها، کانال‌ها و انهار می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تئاتر سرمربی پرتغالی: همه به من توجه کنید! (عکس)‏
  • کفتارهای سیاسی بر سر جنازه یک دختر نوجوان | بی‌اخلاقی رسانه‌های بیگانه درباره نیکا شاکرمی
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • جزئیات عملیات کرم ابوسالم به روایت رسانه عبری
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد