Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعال شدن ظرفیت‌های خالی در شهرک‌های صنعتی استان قزوین با هدف ایجاد اشتغال و بهبود اقتصاد در اولویت برنامه‌های اجرایی استان است.

به گزارش ایران آنلاین؛ استاندار قزوین در دیدار معاون وزیر صمت و رئیس هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه قزوین، استانی صنعتی است و اقتصاد آن بر پایه صنعت استوار است، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه در این بخش در زمره برنامه‌های اولویت‌دار است چرا که جهش تولید با رونق فعالیت‌های صنعتی شکل می‌گیرد و در این راستا اقدامات خوب و ثمربخشی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد مهدی اعلایی در این دیدار بر مساعدت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در توسعه شهرک‌های صنعتی استان قزوین تأکید کرد و افزود: این سازمان هماهنگی و هم‌افزایی خوبی در این حوزه داشته و آمادگی داریم طرح‌های مهمی را اجرایی کنیم.
نماینده عالی دولت  در این نشست از همکاری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در احداث مجتمع تولیدی شرکت صنایع لوازم خانگی، پیشنهاد مشارکت با آستان قدس رضوی برای فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی، راه‌اندازی شهرک صنعتی انرژی در ا...‌آباد و پیگیری منطقه ویژه اقتصادی تاکستان قدردانی کرد.
گفتنی است؛ در این دیدار در خصوص ارائه مدل مشارکتی برای فعالیت تولیدی توسط آستان قدس رضوی در مجاورت ضلع غربی شهرک صنعتی کاسپین شماره دو در شهرستان آبیک، راه‌اندازی شهرک صنعتی انرژی در ا...‌آباد و منطقه ویژه اقتصادی تاکستان و حمایت از طرح ساخت مجتمع تولیدی صنایع لوازم خانگی در قزوین بحث و تبادل نظر شد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور در خصوص توسعه فعالیت‌ها شناسایی شده است که ۱۳۰ خوشه از  آن مراحل نهایی را طی کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فرشاد مقیمی امروز در بازدید از غرفه استان چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو، اظهار داشت: تشکیل ستاد توسعه استان‌های زاگرس‌نشین فرصت مطلوبی برای توازن در سیاست‌گذاری استان‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه توسعه خوشه‌های صنعتی در برنامه هفتم توسعه به سازمان صنایع کوچک ایران واگذار شده است، عنوان کرد: 505 خوشه صنعتی در سطح کشور در خصوص توسعه فعالیت‌ها شناسایی شده است که 130 خوشه از آن مراحل نهایی را طی کردند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با بیان اینکه توسعه فعالیت‌ها در زمینه خوشه‌های صنعتی و زنجیره ارزش، موجب توسعه فعالیت‌های اقتصادی می‌شود، عنوان کرد: خوشه‌های کسب‌وکار نیز در کنار خوشه‌های صنعتی مورد توجه است.

وی با اشاره به اینکه در جایی که توانمندی بخش خصوصی در همرسانی کسب‌وکار وجود دارد، ورود نمی‌کنیم، مطرح کرد: ارتباط بین کسب‌وکارها و زنجیره‌های ارزش در قالب یک بن‌سازه الکترونیکی که شامل اطلاعات خوشه‌ها است، صورت می‌گیرد که به‌زودی رونمایی می‌شود.

مقیمی با اشاره به اینکه توسعه زنجیره‌های ارزش در اولویت این سازمان است، خاطرنشان کرد: تشکیل زنجیره ارزش یکی از مدل‌های مهم اقتصادی در جهان است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار