Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیرکل بازرسی هرمزگان گفت: در رابطه با مقابله با جرم پولشویی و اختلاس برعلیه ۵ نفر از کارکنان دولتی در استان اعلام جرم شده و پرونده در حال پی گیری است.

رضا ستائی مختاری در جمع خبرنگاران، افزود: از سال گذشته تاکنون علیه  ۱۸۴ نفر از مجموع کارکنان دستگاه های مختلف سطح استان در موضوعات مختلف اعلام جرم و تخلف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این ارتباط پرونده  ۱۰۸ نفر  از آنها به هیات تخلفات و پرونده  ۷۶ نفر نیز به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

مختاری از باطل شدن یک هزار و ۸۴۹ فقره پرونده  و رسیدگی به یک هزارو ۸۱۵ فقره پرونده شکایات و گزارش های مردمی در سامانه شکایت و اعلانات در خصوص اقدامات اجرایی و کارکنان دولت  در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: در این سه ماهه گذشته سال جاری از  ۴۳۳ فقره ، ۲۸۲ فقره شکایت رسیدگی شده است.

مدیرکل بازرسی هرمزگان در خصوص وصول مطالبات دولتی  و مالیات بیان کرد: با ورود اداره بازرسی، قریب به ۱۶۲ میلیارد تومان از یک مجموعه نفتی که قراردادشان به اتمام رسیده بود در ظرف ۴۵ روز  به حساب دولت برگشت.

وی از  وصول  مالیات یکی از صنایع غرب با مجموع مالیاتی استان قریب  ۱۰۳ میلیارد تومان بعد از شناسایی  به حساب دولت نیز مطالبی بیان کرد. 

مدیرکل بازرسی هرمزگان در رابطه با رفع تصرف  اراضی  ملی، دولتی و سواحل در  شرق و غرب استان در یک سال  گذشته، گفت: در این بازه زمانی قریب به  ۳۵  هکتار  اراضی ملی رفع و ۵ هکتار از ساحل و حریم آنجا  با همکاری دستگاه های اجرایی  رفع تصرف شد.

مختاری از صدور اسناد و مالکیت ۳۸ هکتار حریم رودخانه های استان سخن گفت و اظهار کرد: بسیاری از  قرادادهای  مربوط  به طرح های کشاورزی ،غیر کشاورزی و  صنعتی  ودر حوزه سازمان کشاورزی و شرکت های صنعتی تعیین تکلیف و ساماندهی  شدند البته از وضعیت موجود راضی نیستیم و تلاش می کنیم در این مسیر  با موفقیت کار خود را پیش بریم .

مدیر کل بازرسی هرمزگان به ۵۷۰ فقره  نظارت درحوزه مزایده و هزارو ۷۶ فقره نظارت در حوزه  مناقصه به صورت حضوری و الکترونیکی  نیز مطالبی ایراد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بازرسی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در شورای معاونین (شورای برنامه ریزی) دادگستری کل استان کرمان گفت: شورا‌های حل اختلاف جنوب استان کرمان طی پارسال مجموعا به ۶۰ هزارو ۸۹۳ فقره پرونده رسیدگی کرده اند و درصد پرونده‌های سازش شده به پرونده‌های مختومه در شورا‌های حل اختلاف جنوب استان طی پارسال ۳۵ درصد است.

وی افزود: طی پارسال ۶۱ هزارو ۱۷۹ فقره پرونده به شعب شورا‌های حل اختلاف در ۹ حوزه قضایی جنوب استان کرمان وارد و ۶۰ هزار و ۸۹۳ فقره پرونده با سازش مختومه شده است.

عالی‌ترین مقام قضایی استان کرمان به فعالیت شعب شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان‌های جیرفت، کهنوج و منوجان اشاره و بیان کرد: طی پارسال ۳۷۷ پرونده به این شورا‌های حل اختلاف وارد و ۳۸۰ پرونده مختومه شده که از این تعداد ۳۴۶ پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: طی پارسال تعداد ۳۸ زندانی با کمک شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان از زندان‌های جنوب استان کرمان آزاد و ۱۱ فقره پرونده قتل به سازش منجر شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن اشاره به فلسفه تشکیل شورا‌های حل اختلاف، اولویت اول در نهاد مذکور را زمینه سازی برای اصلاح ذات البین اعلام و از تلاش صادقانه همکاران قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان