Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید مهدی مظلومی صبح امروز چهارشنبه یکم تیرماه 1401 در نشست هم‌اندیشی با مسئولان گردشگری استان، اظهار کرد: ظرفیت‌های گردشگری روستایی این استان با تولید محتوا از سوی بنیاد تعاون بسیج در سطح ملی معرفی می‌شود.

مدیرعامل شرکت جوان سیر ایثار و عضو بنیاد تعاون بسیج کشور افزود: «مشارکت در برگزاری جشنواره‌های بومی و محلی باهدف ایجاد شورونشاط اجتماعی و معرفی آداب‌ورسوم مردم از دیگر برنامه‌های این بنیاد در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برگزاری تورهای زیارتی مشهد مقدس برای مردم مناطق محروم، توسعه واحدهای بوم‌گردی در مناطق عشایری، مشارکت در ایجاد دهکده‌های گردشگری باهدف توسعه رونق صنعت گردشگری از دیگر برنامه‌های حمایتی این بنیاد در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: ظرفیت‌های بزرگی در حوزه گردشگری روستایی در این استان وجود دارد، که برای شکوفا کردن این استعداد نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و نهاده‌ های کشور خواهیم بود.

سعید طالبی‌پور با بیان اینکه تاکنون بیش از 14 روستای هدف گردشگری در استان شناسایی‌شده است، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری گردشگری در هرکدام از این روستا سودآور و نقش مهمی در اشتغال‌زایی مردم دارد.

وی به ظرفیت روستاهای دامنه‌های کوه دنا اشاره کرد و افزود: برخی روستاهای در دامنه‌های کوه دنا ظرفیت تبدیل‌شدن به مقصد گردشگری بین‌المللی دارد.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: خوشبختانه با حمایت‌های دولت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تاکنون اقدامات خوبی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این روستاها انجام‌شده است.

طالبی‌پور گفت: توسعه بوم‌گردی‌ها در روستای تاریخی و هدف گردشگری کریک که موجب اشتغال‌زایی خوبی برای مردم شده یکی از برنامه‌های حمایتی دولت در کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس ظرفیت های گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • رشد ۵۰ درصدی گردشگری در بخش «کَن»
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • بافت تاریخی بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری ایران است
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود