Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس و طراح طرح کنترل و ساماندهی اجاره بها صبح امروز چهارشنبه در جلسه صحن علنی مجلس درباره طرح کنترل و ساماندهی اجاره بها اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در شهرهای بزرگ خصوصاً به ویژه در کلانشهر تهران به مسئله و مشکل مردم تبدیل شده و لازم است مجلس و نمایندگان  نسبت به آن اقدام کنند موضوع کنترل اجاره بهای مسکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این موضوع یکی از موضوعاتی است که اگر امروز برای ما به معضل تبدیل شده به دلیل نساختن‌ها و کم‌کاری‌هایی است که ۹ سال گذشته کشور ما در حوزه انبوه سازی مسکن در وزارت راه و شهرسازی با آن درگیر بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به کم‌کاری‌های دولت قبل در حوزه مسکن تصریح کرد: هنگامی که از سویی وزیر دولت گذشته مسکن مهر را مزخرف می‌داند و هیچ طرحی را هم جایگزین آن می‌کند و از سویی دیگر کشور در حوزه عرضه دچار اختلال می‌شود، امروز حتماً در حوزه تقاضا شاهد چنین وضعیتی هستیم. یکی از نکاتی که حتماً باید در کنار این طرح در مجلس باید به آن توجه شود عمل به وعده‌های دولت توسط وزارت راه و شهرسازی است، موضوعی که همچنان با گذشت یک سال از آن شاهد نیستیم.

وی ادامه داد: حتماً لازم است آقای قاسمی در کمیسیون تخصصی مجلس کمیسیون عمران گزارش دقیقی از این حوزه ارائه کند، اما مورد دومی نیز وجود دارد که در این طرح تلاش داریم از آن استفاده کنیم آن هم سامانه املاک و اسکان است. موضوعی که در کنار عدم ساخت و ساز اهمیت دارد این است که مسکن ساخته شده تبدیل به یک کالای سرمایه‌ای نشود. بلکه زمینه مصرف آن فراهم شود.

خضریان تاکید کرد: وقتی با حدود ۳ میلیون مسکن احتکارشده روبه‌رو هستیم یعنی دولت توانایی به میدان آوردن ظرفیت ساخته شده گذشته را هم ندارد که باید پیگیری شود.

کد خبر 685164 منبع: فارس برچسب‌ها پلیس راهور - جاده‌ها حسن روحانی مسکن مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور جاده ها حسن روحانی مسکن مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی در حاشیه جلسه پاسخگویی به مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مرحله دوم انتخابات گفت:در مرحله اول انتخابات، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و ۴۵ نماینده برای انتخاب باقی مانده‌اند. انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱۰۰۰ شعبه صورت می‌گیرد. انتخابات در ۸ حوزه به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌گیرد.

بنابر روایت ایسنا، وی افزود: در این حوزه‌ها علاوه بر این‌که احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آرا نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. آموزش‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم مردم در دور دوم نیز حضور پرشور و ارزشمندی را رقم بزنند.

وزیر کشور همچنین با ارائه توضیحاتی درباره بودجه اختصاص یافته به دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح در گذشته تصویب شده بود که رئیس جمهور دستور آن را صادر کردند البته این منابع مربوط به یک سال نیست بلکه مربوط به کل طرح می‌باشد. یکی از موضوعات مهم ما انسداد مرزهاست و با توجه به حساسیتی که رئیس جمهور بر این موضوع دارند، دستور آن را صادر کرده و کارهای آن در حال انجام است.

وحیدی تاکید کرد: این اتفاق قرار است در تمام مرزهای کشور بیفتد اما با توجه به حساسیت، مرزهای شرق و غرب به ویژه مرزهای شرقی اولویت دارد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900673

دیگر خبرها

  • وزیر کار : لایحه امنیت شغلی کارگران به مجلس می‌رود
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم