Web Analytics Made Easy - Statcounter

«معصومه محمدیان» روز چهارشنبه در حاشیه اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو نونهالان و نوجوانان در همدان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شیوع کرونا به خصوص در ۲ سال گذشته سبب افت کیفی و فنی تکواندوکاران اکثر کشورها شد اما با وجود تمامی دغدغه‌ها، امید فراوانی برای کسب عنوان قهرمانی جهان در رده سنی نونهالان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از وضعیت اردوی تیم ملی تکواندو نونهالان کشور در همدان بیان کرد: ۳۰ تکواندوکار منتخب کشور در این اردو حضور دارند و در نهایت ۱۰ تکواندوکار برتر عازم مسابقات جهانی می‌شوند.

محمدیان افزود: شرایط کوهستانی همدان و ارتفاع زیاد از سطح دریا باعث شده تا به لحاظ آمادگی بدنی و سیستم هوازی تکواندوکاران بتوانیم مسیر روبه رشدی را طی کنیم و شرایط آماده‌سازی شرکت کنندگان مطلوب است.

وی خاطرنشان کرد: شرایط اردویی تیم به گونه‌ای است که به وضعیت مطلوب مدنظر رسیده‌ایم و طبق برنامه پیش بینی شده حرکت می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو نونهالان دختر کشور تصریح کرد: بهترین‌ها عازم مسابقات جهانی می‌شوند و به دقت عملکرد ملی پوشان را زیرنظر داریم.

وی حضور تکواندوکاران مستعد همدانی در کنار منتخبان کشور در این اردوی آماده‌سازی را فرصت مطلوب برای تجربه اندوزی آن‌ها دانست و گفت: چند تکواندوکار همدانی مهمان اردو سطح فنی خوبی دارند و با تمرین بیشتر می‌توانند آینده درخشانی داشته باشند.

اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی تکواندو نونهالان و نوجوانان کشور هم اکنون در همدان دایر است.

رقابت‌های نونهالان قهرمانی جهان ششم تا نهم مرداد ماه و قهرمانی نوجوانان جهان ۱۱ تا ۱۶ مرداد به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها نونهالان بلغارستان همدان تکواندو بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نونهالان بلغارستان همدان نونهالان بلغارستان همدان تکواندو بانوان ملی تکواندو نونهالان تیم ملی تکواندو آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز

این اردوی چهار روزه با حضور اسکواش بازان برتر دختر از ۱۰ استان کشور تا ۹ اردیبهشت در خانه اسکواش تبریز برگزار می‌شود.

ورزشکاران برگزیده این اردو در ترکیب تیم ملی در مسابقات جونیور پاکستان شرکت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی