Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن سوریان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان پس از کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا گفت: بچه‌ها در این مسابقات در حد و اندازه خود ظاهر شدند و کشتی‌های خوبی گرفتند. تیم قرقیزستان هم که قهرمان شد امتیازهای برابر با تیم ایران داشت و اگر در کشتی وزن ۸۰ کیلوگرم برنده می‌شدیم، تیم ایران به قهرمانی می‌رسید، اما داوری یک طرفه به سود کشور میزبان باعث شد قهرمانی را از دست بدهیم، هر چند برای من این تیم قهرمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوریان تصریح کرد: سطح مسابقات با توجه به اینکه رقابت‌های قهرمانی آسیا به دلیل شیوع کرونا ۲ سال برگزار نشده بود بسیار بالا بود. تمام تیم‌ها با همه توان در این پیکارها شرکت کردند تا با تجربه بیشتری در مسابقات جهانی امسال حضور یابند.

وی افزود: برای رقابت‌های جهانی که حدود یک ماه دیگر در ایتالیا برگزار می‌شود تجربه مطلوبی را به دست آوردیم، امیدوارم این نوجوانان تجربه خوبی را برای رده جوانان و در نهایت جهانی و المپیک که در بزرگسالان برگزار می‌شود را به دست آورده باشند.

رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا روزهای ۲۹ و ۳۰ خردادماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد که در پایان تیم ایران توسط محمد مرادی در وزن ۷۱ کیلوگرم، محمد جهانگیری در وزن ۱۱۰ کیلوگرم به مدال طلا، پیام احمدی در وزن ۴۵ کیلوگرم، علی احمدی وفا در وزن ۴۸ کیلوگرم، ابوالفضل میرشکار در وزن ۶۰ کیلوگرم، سیدرضا آذرشب در وزن ۸۰ کیلوگرم به مدال نقره، محمدرضا غلامی در وزن ۵۱ کیلوگرم و حمیدرضا کشتکار در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت و تیم ایران به عنوان نایب قهرمانی رسید.

کد خبر 5520630

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی قهرمانی آسیا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محسن سوریان فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس دوچرخه سواری وزنه برداری یحیی گل محمدی قهرمانی آسیا مسابقات قهرمانی جهان هندبال ساحلی تیم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان

رقابت‌های کشتی آلیش بانوان قهرمانی استان فارس در مجموعه ورزشی تختی شیراز برگزار شد و در پایان تیم شیراز به مقام قهرمانی رسید.
تیم‌های جهرم و لار به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم ایستادند.
برترین‌های این رقابت‌ها به مسابقات کشوری که ۲۸ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد