Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: سه تیم ارزیاب برای بررسی خسارات احتمالی به مناطق زلزله زده غرب استان اعزام شدند.

 مهرداد حسن زاده صبح امروز (اول تیرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: به برخی منازل مسکونی در روستای دُمتیر شهرستان پارسیان خسارت جزیی وارد شده است.

وی اظهار کرد: این زمین لرزه خسارت جانی و مالی نداشت و آب، برق، و راه‌های ارتباطی برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان نیز در این خصوص گفت: با بررسی ۱۵ روستای شهرستان پارسیان مشخص شد به هشت منزل مسکونی در روستاهای دُمتیر شمالی و جنوبی، آسیب جزیی در حد ترک خوردگی دیوار منازل وارد شده است.

مختار سلحشور با بیان اینکه اکنون هشت چادر در این روستاها برای اسکان اضطراری نصب شده است، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان‌های بندرلنگه و بستک هم درحالت آماده باش هستند.

به گزارش ایسنا، ۱۷ پس لرزه نیز تا ساعت ۷ صبح در شهرستان پارسیان و بندر مقام نیز به وقوع پیوسته که بزرگترین آن چهار ریشتر و کئچیکترین آن ۲.۷ ریشتر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها آغاز شد اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیروهای کمکی از استان و شهرستانهای گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله ای در منطقه حاضر می شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می شود.

وی گفت: تلاش ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

کد خبر 6092970

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده