Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی طی دو روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز و روز پنجشنبه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات خراسان رضوی و خراسان شمالی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین طی دو روز آینده در ارتفاعات استان‌های کرمان، برخی مناطق سیستان و بلوچستان و هرمزگان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.پ

جمعه جو پایدار و آسمان صاف در اکثر مناطق حاکم است، شنبه و یکشنبه در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل رشد ابر همراه با رگبار و رعد و برق و وزش با شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

طی دو روز آینده در برخی مناطق غرب، جنوب غربی، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید پدیده غالب خواهد بود که در مناطق مستعد احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

همچنین توده گرد و خاک برروی کشور سوریه و شمال عراق شکل گرفته و با انتقال آن به نوار غربی و برخی مناطق مرکزی کشور آسمان این مناطق طی دو روز آینده غبارآلود خواهد بود.

بنابر گزارش هواشناسی،طی سه روز آینده دریای عمان و تنگه هرمز، روز پنجشنبه دریای خزر و خلیج فارس مواج است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پیش بینی هواشناسی کشور طی دو روز آینده روز آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید از سه شنبه وارد کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما امروز برخی نواحی در استانهای کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، برخی نواحی کرمان و جنوب یزد رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد .
این وضعیت فردا؛ یکشنبه ۹ اردیبهشت، در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت. از روز سه شنبه سامانه بارشی از غرب کشور وارد شده و بارش در نوار غربی آغاز خواهد شد.
برای سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی شده که در مناطق مستعد موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی کشور 8 و 9 اردیبهشت 1403 / ورود سامانه بارشی جدید
  • سامانه بارشی جدید از سه شنبه وارد کشور می‌شود
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هواشناسی ایران/ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده