Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - ​​​​​​​شرکت تراشه سازی اینتل پس از موفقیت در یک دادگاه رسیدگی کننده به جرایم ضد انحصار این شرکت، ادعایی ۶۲۴ میلیون دلاری را برای کسب سود مطرح کرده است.

کمیسیون اروپا وابسته به اتحادیه اروپا اینتل را به انحصارطلبی تجاری متهم کرده بود و در جریان رسیدگی به این پرونده در ۵ ماه قبل این شرکت تراشه ساز از جریمه ۱۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ میلیارد یورویی تبرئه شد.

به گزارش ایتنا از مهر، دادگاه عالی اروپا سال گذشته با صدور یک حکم تاریخی راه را برای مطالبه خسارت در چنین مواردی هموار کرد. بر همین اساس اتحادیه اروپا دستور به پرداخت سود پیش‌فرض در پرونده‌های ضد انحصار لغو شده داد. قضات گفته‌اند تأخیر در پرداخت سود به اینتل مستلزم پرداخت بهره نیز خواهد بود.

اینتل در درخواست خود به دادگاه عمومی مستقر در لوکزامبورگ گفت کمیسیون اروپا که به عنوان ناظر رقابت در ۲۷ کشور اتحادیه اروپا عمل می‌کند، از بازپرداخت سود پیش فرض شرکت خودداری کرده است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اینتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان

اتحادیه اروپا اعلام کرد این اتحادیه و آژانس انکشاف و همکاری سوئیس 20 میلیون یورو را برای توانمندسازی جوامع محلی و کاهش اثرات منفی تغییرات آب و هوایی به افغانستان کمک می کند.

در این اعلامیه آمده است ۱۵ میلیون یورو این کمک‌ها‏ از سوی اتحادیه اروپا و ۵ میلیون دیگر آن از سوی آژانس انکشاف و همکاری سوئیس در اختیار نهاد افغان‌اید و شرکایش قرار خواهد گرفت.

اتحادیه اروپا همچنین افزوده است این کمک‌ها به افراد آسیب دیده در چهار ولایت افغانستان اختصاص یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود
  • تحقیقات اتحادیه اروپا در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا
  • اتحادیه اروپا تحقیقات جدیدی را در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا آغاز خواهد کرد
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا
  • بورل: موجودیت اوکراین به غرب وابسته است
  • ترینیداد و توباگو هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان