Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع یمنی از تداوم نقض آتش بس در این کشور از سوی ائتلاف سعودی و مزدورانش خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع یمنی از تداوم نقض آتش بس در این کشور از سوی ائتلاف سعودی و مزدورانش خبر دادند.

بر اساس این گزارش، ائتلاف سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۸ مرتبه آتش بس در یمن را نقض کرد.

یک منبع نظامی از پرواز هواپیما‌های جنگی آپاچی در آسمان نجران و ۳۹ مورد پرواز پهپاد‌های شناسایی و جاسوسی مسلح در آسمان استان‌های مارب، تعز، حجه، الجوف، صعده، الضالع، البیضاء و جبهه‌های مرزی به عنوان بخشی از این موارد نقض آتش بس یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این منبع همچنین افزود که مزدوران سعودی نسبت به ایجاد استحکامات رزمی در اطراف شهر مارب اقدام کردند.

مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی در ملعاء و البلق الشرقی در استان مارب طی دو مرتبه هدف بمباران موشکی ائتلاف سعودی و مزدورانش قرار گرفت.

منبع مذکور همچنین از ۴۸ مورد تیراندازی به سمت منازل شهروندان و مواضع نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان‌های مارب، تعز، حجه، صعده، الضالع، البیضاء و جبهه‌های مرزی خبر داد.

وی همچنین از ۲۷ مورد بمباران توپخانه‌ای اهدافی در استان‌های مارب، تعز، حجه، صعده و جبهه‌های مرزی توسط مزدوران سعودی خبر داد. مزدوران سعودی مواضع نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در العکد و البلق الشرقی را مورد بمباران توپخانه‌ای شدید قرار دادند.

مواضع نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در حومره در استان تعز و غرب حرض در استان حجه و المدافن، الملاحیط و الظاهر در استان صعده نیز مورد بمباران توپخانه‌ای مزدوران سعودی واقع شد.

این منبع نظامی همچنین از بمباران توپخانه‌ای شدید مواضع نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در نجران و جیزان توسط مزدوران سعودی خبر داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نقض آتش بس ائتلاف سعودی هواپیمای جنگی یمن مواضع نیرو های ارتش و کمیته های مردمی یمن بمباران توپخانه ای مزدوران سعودی ائتلاف سعودی آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها

مقاومت اسلامی لبنان با صدور دو بیانیه از عملیات جدید علیه مواضع صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در  بیانیه اول مقاومت اسلامی لبنان آمده است: مجاهدان ما ساختمانی را که در آن نظامیان صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «دوویو» در آن سنگر گرفته بودند با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه دوم خود همچنین از هدف قرار گرفتن محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «اوویم» خبر داد. 

منابع خبری روز دوشنبه (دهم اردیبهشت ماه)  از شلیک بیش از 30 موشک از جنوب لبنان به شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حملات موشکی سنگین از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روز

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • منبع فلسطینی: اسرائیل از مواضع خود عقب‌نشینی کرد
  • دانشجویان فلسطینی، سفیر آلمان را از دانشگاه فراری دادند+ فیلم
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست