Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش همشهری‌آنلاین، چند روز قبل والدین دختری ۱۷ساله به دادسرای امور جنایی تهران رفتند و از مفقودشدن دخترشان خبر دادند. آنها گفتند فرزندشان بدون اجازه آنها برای بازی از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است. با ثبت شکایت مفقودی این دختر بررسی‌ها برای روشن‌شدن سرنوشت او آغاز شد.

یک روز از مفقودشدن دختر نوجوان می‌گذشت که او با حالتی آشفته به خانه بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنطور که او می‌گفت ۲پسر جوان او را ربوده و پس از انتقال به یکی از شهرستان‌ها او را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند. در این شرایط او همراه والدینش به شعبه هشتم دادسرای امور ‌جنایی رفت و حادثه تلخی را که برایش اتفاق افتاده بود، شرح داد. او به بازپرس محمدامین تقویان گفت: آن روز بدون اجازه پدر و مادرم به پارک نزدیک خانه‌مان رفتم. در آنجا بودم که پدرم را دیدم. هرچند او من را ندید اما من از ترس فرار کردم.

دختر نوجوان در ادامه گفت: کمی آن‌طرف‌تر پسر جوانی را دیدم. به او گفتم جایی ندارم و می‌خواهم با یکی از دوستانم تماس بگیرم که دنبالم بیاید. او وقتی حرف‌هایم را شنید، گفت خودش موتورسیکلت دارد و من را به هرجایی که بخواهم می‌برد و پولی هم نمی‌گیرد. من هم به او اعتماد کردم و سوار موتورش شدم. فکر می‌کردم پسر جوان من را به دوستم می‌رساند اما در بین راه مسیرش را عوض کرد و همزمان با یکی از دوستانش تماس گرفت و او هم با یک ماشین پژو سراغ‌مان آمد. آنها می‌خواستند به زور من را سوار ماشین کنند که من مقاومت کردم اما آنها به زور شوکر من را سوار ماشین کردند و با خود بردند.

این دختر درباره محلی که به آنجا منتقل شد، گفت: ساعت حدود ۸شب بود که آنها من را ربودند و چند ساعت بعد فهمیدم که من را به باغی در اطراف شهر خمین برده‌اند. آنها شب آنجا زندانی‌ام کردند و حتی جوانی که راننده پژو بود، من را مورد آزار و اذیت قرار داد و ظهر روز بعد دوباره من را به تهران برگرداندند و رهایم کردند.

با مشخصاتی که دختر نوجوان از متهمان در اختیار پلیس قرار داد، مأموران موفق شدند جوان موتورسوار را که دختر نوجوان را فریب داده بود، بازداشت کنند. او وقتی تحت بازجویی قرار گرفت اتهام آدم‌ربایی را پذیرفت و گفت چون وسوسه شده بود، دست به این کار زده است. او ادامه داد: وقتی دختر نوجوان را دیدم و او گفت جایی برای رفتن ندارد، من هم وسوسه شدم و او را سوار موتورم کردم و در ادامه با همدستی دوستم او را به باغی در اطراف خمین بردیم اما باور کنید من هیچ آسیبی به او نرساندم و این دوستم بود که دختر نوجوان را آزار داد.

هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای دستگیری دومین متهم ادامه دارد و قرار است به اتهام آزار و اذیت دختر جوان نیز در دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی شود.

کد خبر 685169 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی خبر مهم نوجوان خشونت حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی خبر مهم نوجوان خشونت حوادث ایران دختر نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • فیلم| اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف