Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود گودرزی در جمع کارکنان اداره بازرسی منطقه یک شهرداری تهران ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید چمران با بیان اینکه کمتر دستگاهی به اندازه شهرداری با زندگی مردم سروکار دارد، اظهار کرد: در فضای کنونی بستر خدمت‌رسانی به مردم فراهم است و ما باید در شهرداری دغدغه‌ها، انگیزه‌ها، اراده‌ها و نیت‌ها را برای خدمت‌رسانی اصلاح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بازرسی با اشاره به این جمله که «عبادت چیزی جز خدمت به خلق نیست» عنوان کرد: فرصت خدمتگزاری به شهروندان، نعمتی است که خدا در اختیار ما قرار داده و در شهرداری این خدمت به خلق و عبادت را می‌توان خیلی راحت‌تر، ملموس‌تر و سریع‌تر انجام داد.

وی به برخی موانع در مسیر خدمت‌رسانی به مردم در شهرداری اشاره کرد و افزود: یک بخشی از این موانع مربوط به سوءمدیریت‌ها، و وجود موانع غلط و ساختارهای معیوب است که سیستم را بیش از آن چیزی که تصور می‌شد پیچیده کرده است؛ البته بروکراسی‌های اضافی هم زمینه فساد و تخلف را به وجود آورده که می‌تواند این فرصت خدمت‌گزاری را کم‌رنگ کند.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با تاکید بر این نکته که باید به عنوان چشم بینای مدیریت شهری نقاط ضعف، گلوگاه‌ها و خلاءها را به سرعت شناسایی کنیم، ادامه داد: اصلی‌ترین کار ما در بازرسی اصلاح سیستم است و باید انرژی، توان و استراتژی اصلی‌مان به این سمت برود که مدیران و همکاران ما در شهرداری بتوانند این سیستم را با هدف ارتقا کارآمدی اصلاح کنند.

داوود گودرزی در ادامه با بیان اینکه شهرداری در ذهن مردم باید عنوان نماد بهترین دستگاه خدمت‌رسان باشد، اظهار کرد: باید زمانی که مردم به شهرداری مراجعه می‌کنند حالشان خوب شود، کارشان راه بیفتد و بیش از آنچه که فکر می‌کردند به آنها خدمت‌رسانی شود و این واقعاً شدنی است و توهم و خیال نیست و می‌شود مردم را راضی کرد.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران برخورد با تخلف‌های صورت‌گرفته را گام دیگر بازرسی عنوان کرد و گفت: بعد از خدمت‌رسانی به مردم، اولویت دوم ما برخورد با کسانی است که سر شهرداری، شهروندان و مردم کلاه گذاشتند که اینها باید پاسخگو باشند.

وی تاکید کرد: اینکه عده‌ای با ترک فعل‌ها، تصمیمات اشتباه و مجوزهای غلط بر سر شهر، شهروندان و شهرداری کلاه بگذارند و احساس کنند که همچنان می‌توانند به کار خود ادامه دهند، باید بدانند اینگونه نیست و این دوران تمام شده و اجازه نخواهیم داد دیگر این اتفاق بیفتد.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به اینکه برخورد با تخلفات را از دانه درشت‌ها و پرونده‌های اصلی شروع می‌کنیم، خطاب به کارکنان بازرسی گفت: امروز فساد بلای جان مردم شده است و تبعات فرهنگی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی و … دارد، بنابراین باید همه کمک کنید و با یک روحیه جهادی و جدیت بیشتر پای کار بیایید.

گودرزی افزود: با این گستردگی تخلفات و این انباشته شدن مسائلی که در شهرداری داریم، اگر تک تک شما با انگیزه قوی، روحیه مضاعف و درایت درست کاری که بر عهده دارید را انجام دهید اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

وی با تاکید بر اصلاح سیستم اداری در شهرداری افزود: در سازمان بازرسی نباید بروکراسی‌های غلط، سهل‌انگاری‌ها و حداقل نگاه کردن‌ها را داشته باشیم و باید به کارها سرعت دهیم، نسبت به کار و حرف مردم حساس باشیم و خودمان را نوکر واقعی مردم بدانیم.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه ما برای خدمت کردن به مردم آمده‌ایم، ادامه داد: در سازمان بازرسی نباید بگویید کار سخت است، همه سختی‌ها و پیچیدگی‌ها را در این چند ماه دیده‌ایم و لمس کردیم ولی هر روزی هم که جلوتر رفتیم امیدوارتر شدیم از اینکه می‌شود یک تغییر و تحول جدی را در مجموعه رقم زد.

کد خبر 5520712

منبع: مهر

کلیدواژه: داوود گودرزی شهرداری تهران شهید چمران شهرداری تهران شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران حج تمتع سازمان تامین اجتماعی آتش سوزی قوه قضاییه مترو آلودگی هوا پلیس راهور شورای شهر وضعیت معابر مهدی چمران پزشکی قانونی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی الیگودرز از کشف چهار تن روغن خوراکی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون عبوری از این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اسدالهی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و آن را متوقف کردند، در بازرسی از این خودرو چهار تن روغن خوراکی قاچاق کشف شد. ارزش این محموله توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه، یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او با تاکید به لزوم برخورد قاطعانه با قاچاق کالا، افزود: قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود.

اسدالهی تاکید کرد: مردم اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری