Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@17:32:15 GMT

 تورهای انفرادی ایتالیا با لیو پرواز

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۹۵۲۸۶

 تورهای انفرادی ایتالیا با لیو پرواز

سفر به ایتالیا فرصتی است برای بازدید از یکی از قدیمی‌ترین شهرهای دنیا یعنی شهر رم، شهری که در دل خود کشور واتیکان را جا داده است .

به گزارش ایسنا به نقل از لیو پرواز، در سفر به این شهر می‌توانید به بازدید از آثار باقیمانده از رم قدیم بپردازید و هم‌زمان با قدم زدن در خیابان‌های آن به گذشته سفر کنید. آژانس لیو پرواز مجری تورهای انفرادی ایتالیا، با یک برنامه‌ریزی دقیق با استفاده از کارشناسان با تجربه خود، تور رم  شما را بگونه‌ای برنامه ریزی می‌کند که در مدت 3 روز با قدم زدن در خیابان‌های رم و بدون نیاز به تور لیدر از آثاری چون موزه واتیکان و میدان سنت پیترو، کلوسیوم بزرگترین آمفی تائتر جهان، میدان ونیز، میدان ناونا و دهها جاذبه توریستی دیگر در این شهر قدیمی دیدن نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بازدید از شهر رم، با قطار به سمت شهر ونیز حرکت می‌کنید، شهری رویایی که هرکس حداقل یکبار باید به دیدن آن برود و با سوار شدن  گوندولا روی کانال ونیز و عبور از زیر پل ریالتو حس خوب گشت وگذار روی کانال ونیز را تجربه کند. تور ونیز فرصتی است برای بازدید از میدان و کلیسایسان مارکو، قدم زدن در کوچه‌های باریک ونیز را فراموش نکنید . خوردن یک کافه مکیاتا و یا یک نوشیدنی خنک در کنار کانال را فراموش نکنید.

در پایان اگر قصد سفر به ایتالیا را دارید ما یکی از تورهای انفرادی آژانس مسافرتی لیو پرواز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. آژانس لیو پرواز با همکاری آژانس مسافرتی پورتوآنتیکو مجری و کارگزار تورهای انفرادی ایتالیا می‌باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تور ایتالیا تورهای انفرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم

داوید دخیا که در آغاز فصل از منچستریونایتد جدا شد، همچنان بدون باشگاه به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد.

دانلود (7.6MB)

دیگر خبرها

  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق (فیلم)
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • نمایش اثر منتخب شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • مهارت بی‌نظیر یک مرد در صید مار کبرا با بطری پر بازدید شد (فیلم)
  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!