Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو ملی‌پوش فوتبال کشورمان در جمع ۱۰ بازیکن برتر قاره آسیا قرار گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجله معتبر «فورفورتو» اقدام به معرفی 10 بازیکن برتر قاره آسیا کرد؛ کسانی که نیازی به لژیونر بودن برای حضور در این لیست نداشته‌اند و حتی با درخشش در رقابت‌های قاره کهن نیز توانسته‌اند در این فهرست قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فهرست 10 بازیکن برتر آسیا، نام 2 بازیکن از ایران نیز دیده می‌شود. مهدی طارمی و سردار آزمون نفراتی هستند که به پس از «سون هیونگ مین» سرتاه فوتبال کره جنوبی در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.

در مطلب مربوط به طارمی نوشته شده است: «زمانی که او در سال 2014 به بزرگترین باشگاه ایران یعنی پرسپولیس پیوست، خود را به عنوان یک مهاجم سختکوش معرفی کرد، اما نشانه‌های کمی وجود داشت که او در راه تبدیل شدن به یکی از مهاجمان برتر آسیا باشد. طارمی پس از پیوستن به ریوآوه در سال 2019 توانست 18 گل به ثمر برساند و به باشگاه پورتو منتقل شود؛ جایی که گلزنی‌هایش به طور منظم تداوم داشته است. او آماده رهبری تیم ایران در جام جهانی و افزایش اعتبار رو به رشد خودش است.»

همچنین در این گزارش در مورد سردار آزمون آمده است: «او مدت زیادی را در روسیه گذارند و برای زنیت سنت‌پترزبورگ درخشید  و در ژانویه به بایرلورکوزن رفت. این بازیکن 27 ساله به میانگین در هر 1.5 بازی توانسته یک گل برای ایران به ثمر برساند. شاید سرعت انطباق او با فوتبال آلمان کم باشد اما بدون شک آزمون به زودی خواهد درخشید. آزمون مهاجمی است که به اوج خود نزدیک می‌شود و از شانس رویارویی با انگلیس، آمریکا و ولز لذت خواهد برد.»

در فهرست 10 بازیکن برتر آسیا، به ترتیب نفرات زیر قرار دارند:

1- سون هیونگ مین (باشگاه تاتنهام و تیم ملی کره جنوبی)
2- مهدی طارمی (باشگاه پورتو و تیم ملی ایران)
3- سردار آزمون (باشگاه بایرلورکوزن و تیم ملی ایران)
4- سلمان الدوساری (باشگاه الهلال و تیم ملی عربستان)
5- اکرم عفیف (باشگاه السد و تیم ملی قطر)
6- واتورو اِندو (باشگاه اشتوتگارت و تیم ملی ژاپن)
7- تاکِهیرو تومیاسو (باشگاه آرسنال و تیم ملی ژاپن)
8- المعز علی (باشگاه الدحخیل و تیم ملی قطر)
9- الدور شاه‌مرادوف (باشگاه آاس رم و تیم ازبکستان)
10- علی مبخوت (باشگاه الجزیره و تیم ملی امارات)

پیشنهاد سایت خارجی به منچستریونایتد برای جذب طارمی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار آزمون فوتبال مهدی طارمی سردار آزمون فوتبال مهدی طارمی بازیکن برتر برتر آسیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۹۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم

 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال کشورمان مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود. زندی در بخشی از این گفت و گو شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور می‌داند و می‌گوید: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود».

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد. فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت